هم‌تیمی فرانسوی سردار آزمون مورد توجه آرسنال

هم‌تیمی فرانسوی سردار آزمون مورد توجه آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال قرار است در این تابستان، هزینه قابل‌توجهی را در نقل‌وانتقالات . وینگر 22 ساله لورکوزن می‌تواند یکی از خرید‌های تابستانی توپچی‌ها باشد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به هدف توپچی‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و جایگاه تقریبا امن آن‌ها در رتبه چهارم لیگ برتر، تیم میکل آرتتا آماده خریدهایی است که در پنجره نقل و انتقالات بعدی کیفیت ترکیب تیمش را بهبود بخشد.

با وجود اینکه ورزشگاه امارات در حال حاضر میزبان سه مورد از بهترین بازیکنان جوان شاغل در لیگ برتر، بوکایو ساکا، امیل اسمیت رو و گابریل مارتینلی است، آرتتا بازیکن دیگری را می‌خواهد.

به گزارش خبرگزاری آلمانی اسپورت1، باشگاه شمال لندنی یکی از تیم‌های انگلیسی است که در رقابت برای موسی دیابی از بایرلورکوزن پیشگام است.

این بازیکن 22 ساله در بوندسلیگا عملکرد چشم‌گیری داشته‌است و هم‌تیمی فرانسوی سردار آزمون در لورکوزن از نظر استایل بازی شباهت قابل‌توجهی به بوکایو ساکا، ستاره آرسنال دارد. تصمیم‌گیری قوی، پای چپ قدرتمند و توانایی حرکت هیجان انگیز، مواردی است که به دیابی کمک می‌کند تا مقابل بازیکن مستقیم خود موفق باشد.

بایرلورکوزن درحال حاضر در رتبه سوم جدول بوندسلیگا آلمان قرار دارد، اما سه تیم 44 امتیازی درحال تعقیب شاگردان جراردو سوانه هستند. بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند با اختلاف محسوس نسبت به سایر تیم‌ها، شانس‌های اصلی کسب قهرمانی این فصل بوندسلیگا هستند.

9719