چرا آرسنال برای جذب ستاره بارسلونا اقدام نکرد؛ توضیحات سرمربی توپچی‌ها

چرا آرسنال برای جذب ستاره بارسلونا اقدام نکرد؛ توضیحات سرمربی توپچی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره برزیلی بارسلونا، که درحال حاضر به‌صورت قرضی در استون‌ویلا حضور دارد، در دو پنجره نقل‌وانتقالات اخیر مورد توجه باشگاه لندنی بوده‌است، اما آن‌ها ترجیح دادند که این علاقه را رسمی نکنند.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا توضیح‌داد که چرا آرسنال برای امضای قرارداد با فیلیپه کوتینیو از بارسلونا، که اکنون درحال درخشش با پیراهن استون ویلا است، پافشاری نکرده‌است.

کوتینیو چهار سال بعد از انتقال 121 میلیون پوندی خود از لیورپول به بارسلونا، با انتقال قرضی شش ماهه به استون‌ویلا در ژانویه به لیگ برتر بازگشت.

این بازیکن 29 ساله بهترین فرم خود را مجددا کشف کرده‌است و به استون‌ویلا در صعود به نیمه بالای جدول می‌کند. ستاره برزیلی آن‌ها احتمالا روز شنبه مقابل توپچی‌ها در ترکیب تیم استیون جرارد حاضر خواهد بود.

کوتینیو قبل از انتقال به ویلا شایعات حضورش در چندین باشگاه دیگر، از جمله آرسنال که ظاهراً تابستان گذشته برای اولین بار به این بازیکن برزیلی علاقه نشان داده‌بود، به‌گوش می‌رسید.

آرتتا اکنون تأیید کرده‌است که توپچی‌ها درحالی که برای تقویت خط‌هافبک خود به‌دنبال بازیکن‌های خلاق بیشتری بودند، شرایط جذب کوتینیو را مورد بررسی قرار دادند و نهایتا به جای او، تصمیم به امضای قرارداد دائمی با مارتین اودگارد، بازیکن سابق رئال مادرید، گرفتند.

سرمربی اسپانیایی گفت: "ما بازیکنان مختلف با کیفیت نزدیک به او را بررسی کردیم و درنهایت به سراغ گزینه دیگری رفتیم."

9719