عصبانیت نیمار بخاطر حذف پاریسن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا

عصبانیت نیمار بخاطر حذف پاریسن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- فوق‌ستاه برزیلی پاریسن ژرمن اصرار دارد، که آن‌ها تمام تلاش خود را برای غلبه بر حریف مادریدی و رسیدن به مرحله بعدی مسابقات انجام داده‌اند.

به گزارش فوتبالی، نیمار، ملی‌پوش برزیلی پی‌اس‌جی اعتراف کرد که پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا، تجربه روزهای سخت برای تیم او را عصبانی کرده‌است.

صدرنشین لوشامپیونه پس از پیروزی 1-0 در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل رئال مادرید با تک‌گل امباپه در پارک‌دوپرنس، در موقعیت مناسبی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 قرار داشت.

در بازی برگشت، کیلیان امباپه گل دوم خود و پاریسن ژرمن را در نیمه اول به‌ثمر رساند تا برتری خود را در سانتیاگو برنابئو نیز افزایش دهد. اما حریف مادریدی با هت‌تریک 17 دقیقه‌ای کریم بنزما موفق شد با برتری مجموع 3-2 راهی دور بعد شود.

نیمار هنگام سخنرانی در مراسمی که این هفته توسط یکی از حامیان مالی خود ترتیب داده شده‌بود، از این ناکامی ابراز تاسف کرد.

بازیکن برزیلی گفت: "حذف لیگ قهرمانان مرا ناامید کرد. عصبانی بودم. من می‌خواهم به پیشرفت کردن ادامه دهم. می خواهم به گلزنی و کسب عناوین ادامه دهم. روزها و هفته های سختی برای ما اتفاق افتاد. ما نمی‌خواستیم ببازیم. ما برای باختن اینجا نیستیم و برنامه‌ریزی ما اینگونه نیست."

9719