واکنش مدیر بایرن‌مونیخ به قرعه اسپانیایی تیمش در 1/4 نهایی لیگ قهرمانان: آن‌ها قهرمان‌اند!

واکنش مدیر بایرن‌مونیخ به قرعه اسپانیایی تیمش در 1/4 نهایی لیگ قهرمانان: آن‌ها قهرمان‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی باواریایی‌ها نسبت به قرعه‌کشی بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و تقابل این تیم با ویارئال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، به دنبال برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن ویارئال اسپانیا به عنوان حریف مستقیم بایرن مونیخ آلمان در رقابت‌های این مرحله از تورنمنت چمپیونزلیگ، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه مونیخی نسبت به این قرعه‌کشی واکنش نشان داد و گفت: "شکلی که آن‌ها در تورین بازی کردند و پیروزی سه بر صفر مقابل یوونتوس، یک شگفتی بود. من در تورین بازی کرده‌ام و می‌دانم که برد در آن‌جا چقدر دشوار است. ما آن‌ها را همان‌طور که هستند، جدی می‌گیریم."

صالح حمیدزیچ در ادامه صحبت‌های خود در رابطه با قرعه اسپانیایی باواریایی‌ها چنین گفت: "لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت ویژه است. ویارئال اسپانیا قهرمان لیگ اروپا شده است؛ آن‌ها تیم خوبی هستند اما بدون شک ما نیز بایرن هستیم و با اعتماد به نفس زیادی به آن‌جا می‌رویم؛ اما به هر حال نمی‌توانیم آن‌ها را دست کم بگیریم."

مدیر ورزشی بایرن مونیخ در پایان صحبت‌های خود درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیم خود چنین توضیح داد: "لئون گورتزکا و آلفونسو دیویس کم‌کم بازمی‌گردند. متأسفانه تست بنجی مثبت شده است. امیدوارم نیکلاس پس از تعطیلات بین‌المللی بازگردد. سپس روی هفته‌های تعیین‌کننده آتی تمرکز خواهیم کرد. ما باید در هفته‌های آینده کارایی تیمی و شخصی خود را بازگردانیم. ما در سال جاری، شانس زیادی برای پشت سر گذاشتن یک فصل بسیار موفق داریم."

9404