اعتراف ستاره منچستریونایتد درباره مواجهه شدن با هواداران بعد از شکست مقابل اتلتیکو مادرید

اعتراف ستاره منچستریونایتد درباره مواجهه شدن با هواداران بعد از شکست مقابل اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد اعتراف کرد که دلداری دادن به هواداران این تیم و روبرو شدن با آن‌ها پس از شکست مقابل اتلتیکو مادرید، حرکت احمقانه‌ای بوده است.

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه تیم‌های منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید از چهارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم الدترافورد مقابل هم به میدان رفتند که در پایان، روخی بلانکوس با تک گل رنان لودی، شیاطین سرخ را در خانه حذف کردند. 

به نقل از سایت گل، ویدئوی در فضای مجازی از حرکت بازیکن ملی پوش به سمت گروهی از هواداران یونایتد پس از شکست مقابل اتلتیکو منتشر شد که رشفورد توسط یکی از آن‌ها مورد حمله و فحاشی قرار گرفت. او با انتشار توئیتی راجع به واقعه گفت: "یک ویدئو می‌تواند هزاران حرف را به تصویر بکشد و در این صورت منجر به اشتراک‌گذاری اطلاعات غلط در شبکه‌های اجتماعی می‌شود. دوستان، هفته‌هاست که من مورد فحاشی، بازجویی و تهدید قرار می‌گیرم. من هم انسانم و خواندن این چیزها درباره خودتان باعث خستگی و افسردگی‌تان می‌شود. من بزرگ‌ترین منتقد خودم هستم، اما از زمانی که زمین را ترک کردم، مورد طعنه و کنایه قرار گرفتم. اما می‌خواهم دو چیز را روشن کنم. اول اینکه به آن فردی که به من طعنه زد گفتم بیاید این حرف‌ها را مقابل خودم بگوید و دوم برای این کار، از انگشت اشاره‌ام استفاده کردم تا به آن طرفدار بگویم برای حرف زدن با من جلو بیاید."

4416