فرصت ویژه‌ای که سعید آقایی از پرسپولیس گرفت/ به یاد اوساگونا!

فرصت ویژه‌ای که سعید آقایی از پرسپولیس گرفت/ به یاد اوساگونا!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ قرمزها در بازی دربی یاد مهاجم سابق پرسپولیس را دوباره زنده کرد.

به گزارش فوتبالی، سعید آقایی که مدافع چپ ثابت قرمزها در جدال با استقلال بود یک فرصت ویژه را در محوطه جریمه آبی‌ها به هدر داد تا یاد اوساگونا را برای هواداران پرسپولیس زنده کند.

در حالی که شاگردان یحیی گل‌محمدی با یک گل از استقلال پیش افتاده بودند، در نیمه دوم سعید آقایی در محوطه جریمه در حالی که هم تیمیش در بهترین موقعیت قرار داشت و می توانست انتخاب‌های بهتری برای موقعیت به دست آمده داشته باشد اما تصمیم گرفت ضربه محکمی زیر توپ بزند تا یاد پنالتی اوساگونا در دربی جام حذفی زنده شود.

آقایی که موقعیت بسیار خوبی در محوطه جریمه داشت می‌توانست با یک ارسال دقیق تمیروف یا وحید امیری و سایر بازیکنانی که در محوطه جریمه استقلال حضور داشتند را صاحب توپ کرده و مقدمات گل دوم قرمزها را فراهم کند اما او قصد داشت از زاویه بسته یک کار غیرممکن را انجام دهد.

سعید آقایی در ادامه با مصدومیت مواجه شد تا از زمین بازی خارج شده و تیمش را 10 نفره کند و یحیی فرصت تعویض به موقع نداشته باشد، همین موضوع موجب شد دروازه پرسپولیس با یک بازیکن کمتر باز شود و قرمزها گل تساوی را دریافت کنند.

شاید اگر سعید آقایی در آن صحنه احساسی تصمیم نمی‌گرفت قرمزها گل دوم را به ثمر رسانده بودند و اتفاقات بعد از آن برای یحیی گل‌محمدی به وجود نمی‌آمد تا او مجبور شود به خاطر گل تساوی به سمت سیدعلی داور بازی حمله ور شود.

گزارش: زانیار دلیری