واکنش توخل به دیدار مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی

واکنش توخل به دیدار مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمان چلسی مدعی است که قرعه سختی نصیب آن‌ها در لیگ قهرمانان شده است. 

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش در شهر نیون سوئیس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در آن چلسی باید به مصاف رئال مادرید برود. قهرمان سال گذشته این تورنمنت، در حال حاضر اوضاع و احوال مناسبی ندارد. رومن آبراموویچ به خاطر جنگ روسیه با اوکراین، تمام اختیاراتش را در چلسی از دست داده و هنوز مالک جدیدی به جای آبراموویچ سرکار نیامده است. 

به نقل از آ اس، توماس توخل که با وجود این روزهای سخت، نتایج قابل قبولی در استمفورد بریج گرفته است، راجع به جدال با لوس بلانکوس آماده و سرحال گفت: "قرعه سختی است. یک چالش بزرگ برای ماست که باید در سانتیاگو برنابئو مقابل چشمان هواداران رئال بازی کنیم."

سرمربی سابق پاریسن ژرمن در ادامه درباره احتمال حضور پیدا نکردن هواداران چلسی در استمفوردبریج گفت: "این بازی برای هواداران است، پس امیدوارم راه حلی به زودی پیدا کنیم."

"مشکلات سفر با هواپیما؟ نه می‌توانیم با هواپیما سفر کنیم و برای بازی مقابل میدلزبورو نیز به جای اتوبوس، با هواپیما خواهیم رفت. همه در چلسی می‌خواهند که مالک جدید در اسرع زمان معرفی و انتخاب شود و فکر می‌کنم این اتفاق به زودی رخ دهد."

4416