قرعه انتقامی برای رئال مادرید؛ مسیر آسان بایرن مونیخ و لیورپول

قرعه انتقامی برای رئال مادرید؛ مسیر آسان بایرن مونیخ و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی -هشت تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی، حریفان خود را شناختند.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 14:30 به وقت تهران، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر نیون سوئیس برگزار شد. در این قرعه کشی همچنین مسیر نیمه نهایی و فینال 8 تیم نیز مشخص شد. در مرحله یک هشتم نهایی شاهد خلق شگفتی‌های زیادی بودیم. رئال مادرید در حالی که در خانه با گل امباپه 0-1 از پی‌اس‌جی عقب افتاده بود، اما به خاطر معجزه کریم بنزما و هت تریک این سوپراستار فرانسوی، موفق به حذف پاریسن ژرمن با ستارگانی مثل امباپه، مسی و نیمار شد. در دیگر بازی‌های به یادماندنی، یوونتوس در خانه با 3 گل مقابل ویارئال تحقیر شد و منچستریونایتد در الدترافورد اصلا نتوانست راهی برای نفوذ به دروازه اتلتیکو مادرید پیدا کند تا اولین ناکامی کریستیانو رونالدو مقابل دیگو سیمئونه در لیگ قهرمانان شکل بگیرد. 

تیم‌های رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ، بنفیکا، ویارئال، چلسی، لیورپول و منچسترسیتی تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی هستند. کشورهای انگلیس و اسپانیا هرکدام 3 نماینده در این مرحله دارند. در جمع این تیم‌ها، فقط منچسترسیتی، ویارئال و اتلتیکو مادرید تاکنون به عنوان قهرمانی نرسیده‌اند. 

مراسم قرعه کشی

تیم‌های سمت راست در دور رفت میزبان هستند. 

چلسی - رئال مادرید

منچسترسیتی - اتلتیکو مادرید 

ویارئال - بایرن مونیخ

بنفیکا - لیورپول

مسیر تیم‌ها به نیمه نهایی و فینال

نیمه نهایی اول: برنده بازی منچسترسیتی - اتلتیکو مادرید با برنده بازی چلسی - رئال مادرید

نیمه نهایی دوم: برنده بازی ویارئال - بایرن مونیخ با برنده بازی بنفیکا - لیورپول

دور رفت یک چهارم نهایی در روزهای 16 و 17 فروردین و دور برگشت در روزهای 23 و 24 فروردین برگزار خواهند شد. همچنین دور رفت نیمه نهایی در روزهای 6 و 7 اردیبهشت و دور برگشت در روزهای 13 و 14 انجام خواهند شد. فینال نیز روز شنبه 7 خرداد خواهد بود. 

با این تفاسیر، تیم‌های لیورپول و بایرن مونیخ که در یک سمت جدول قرار دارند از شانس بیشتری برای رسیدن به فینال برخوردار هستند، اما در یک سمت دیگر، هر 4 تیم کار بسیار دشواری برای سربلند بیرون آمدن دارند. 

4416