شوکه شدن پدری در واکنش به یک مقایسه: گل دیشبم شبیه گل‌های مسی بود؟ بی‌خیال!

شوکه شدن پدری در واکنش به یک مقایسه: گل دیشبم شبیه گل‌های مسی بود؟ بی‌خیال!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک جوان و بااستعداد و ملی‌پوش اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در پایان دیدار دیشب کاتالان‌ها در خانه گالاتاسرای و صعود به دور بعد رقابت‌های لیگ اروپا با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، پدری گونزالس، بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا و هافبک جوان باشگاه بارسلونا درباره بازی برگشت شب گذشته تیمش با گالاتاسرای و کسب برد در خانه حریف صحبت کرد. پدری در مصاحبه‌اش گفت که چیز زیادی از صحنه گلزنی خود را به یاد نمی‌آورد! صحبت‌های هافبک جوان کاتالان‌ها در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

درباره کسب این پیروزی در خانه گالاتاسرای؟

"بازی در این استادیوم آن هم با نتیجه صفر صفر در دیدار رفت بسیار دشوار است. هرگز در زمینی بازی نکرده بودم که آن‌قدر فشار می‌آورند. دیوانه کننده است. با این پیروزی، شخصیت خودمان را نشان دادیم."

درباره گلی که زدی؟

"از زدن شوت خودداری کردم چون احساس کردم شرایطش نیست و سپس مکث کردم تا جای مناسب برای شوتزنی را پیدا کنم. دقیقاً یادم نیست چه شد. این اتفاقات خود به خود در زمین رخ می‌دهد. خوش‌شانس هستم که در حین بازی فکر نمی‌کنم. گل تساوی کمک زیادی به تیم کرد."

درباره شباهت گل شما با گل‌های مسی؟

"بی‌خیال! مسی گل‌های زیباتری می‌زند. مقایسه من با مسی دیوانه کننده است."

درباره شانس قهرمانی بارسلونا در لیگ اروپا؟

"باید بازی به بازی پیش برویم. از نظر خودم ما جزو شانس‌ها هستیم."

درباره ال‌کلاسیکوی پیش رو؟

"فوتبالی که بازی می‌کنیم را دوست دارم و از آن لذت می‌برم. امیدوارم برنده شویم."

9404