کامبک بارسلونا در استانبول؛ صعود شاگردان ژاوی پیش از ال‌کلاسیکو

کامبک بارسلونا در استانبول؛ صعود شاگردان ژاوی پیش از ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا، بارسلونا و گالاتاسرای در استانبول به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را بارسلونا با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برد و موفق شد به دور بعدی رقابت ها صعود کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این بازی کامبک زد چرا که بارسلونا ابتدا گل اول را در دقیقه 28 دریافت کرد و هواداران بارسلونا این نگرانی را داشتند که شرایط برای بارسلونا بد پیش برود چرا که جو ورزشگاه به شدت به بارسلونا فشار می آورد.

اما برتری تیم ترکیه ای دوام چندانی نداشت و بارسا توسط پدری در دقیقه 37 موفق شد گل اول خود را به ثمر برساند و بدین ترتیب بازی را به مساوی بکشاند و فشار را روی دروازه گالاتاسرای افزایش دهد.

در نیمه دوم بازی، بارسا همچنان به حملات خود ادامه داد تا اینکه در نهایت در دقیقه 50 توسط اوبامیانگ به گل رسید و پس از آن توانست نتیجه را حفظ کند و در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و به مرحله بعدی صعود کند.

بازی بعدی بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید خواهد بود و باید دید که آبی و اناری ها چه نتیجه ای می گیرند.

1470