انفجار گل‌محمدی به روایت تصویر

انفجار گل‌محمدی به روایت تصویر

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل اعتراض تند یحیی گل‌محمدی به داور بازی چه بود؟

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی به قدری از دست سیدمهدی سیدعلی ناراحت بود که در میکسدزون ورزشگاه آزادی و در گفت و گو با خبرنگارانی که به دنبال گرفتن یک تیتر جنجالی از او بودند، به گفتن این جمله بسنده کرد که امروز، سیاه‌ترین روز داوری بود و حتی گفت آقایان باید خجالت بکشند! این صحبتها و حرکات او ممکن است یحیی را بیشتر از یک بازی محروم کند. 

همه چیز از دقیقه 80 شروع شد که سعید آقایی نتوانست به بازی ادامه دهد و سرمربی پرسپولیس، سیدجلال حسینی را آماده ورود به زمین کرد. سیدجلال لب خط آمد و کمال کامیابی‌نیا هم بازوبند را به او داد اما سیدجلال حسینی نتوانست وارد زمین شود و استقلال توانست در دقیقه 81، توسط رودی ژستد به گل مساوی برسد.

ابتدا به نظر می‌رسید دلیل عصبانیت سرمربی پرسپولیس، مشکوک بودن صحنه گل استقلال باشد که در تصاویر آهسته مشخص شد، ژستد در موقعیت آفساید قرار نداشته اما مشخص شد یحیی گل‌محمدی از این ناراحت بوده که چرا داور اجازه ورود سیدجلال حسینی به زمین را نداده است.

عصبانیت سرمربی پرسپولیس از دست مهدی سیدعلی در عکسهای علیرضا زینلی کاملا مشخص است. بعد از آنکه یحیی گل‌محمدی داور بازی را هل داد، جلال مرادی ناظر بازی و سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ وارد زمین شدند تا یحیی را کنترل کنند که آنها هم حریف سرمربی پرسپولیس نشدند و حتی رامین رضاییان و سیدجلال حسینی هم نتوانستند سرمربی تیمشان را کنترل کنند. حتی کار به جایی رسید که آب دهان یحیی گل محمدی به حالت کف دور لبهایش بود و صحنه عجیبی خلق شد و شانس آورد دچار شوک عصبی و سکته نشد!

حالا باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی چه تصمیمی درباره یحیی گل‌محمدی خواهد گرفت.

1984