انتقاد ستاره سابق آلمان‌ها از ستاره فعلی مونیخی‌ها: این‌قدر هجومی بازی نکن!

انتقاد ستاره سابق آلمان‌ها از ستاره فعلی مونیخی‌ها: این‌قدر هجومی بازی نکن!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره سابق و پیشکسوت کنونی ژرمن‌ها معتقد است که هجومی بازی کردن ملی‌پوش آلمانی بایرن مونیخ، باعث ضد حمله خوردن باواریایی‌ها می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، اگر در خلال مسابقات، توپ در زمان حمله تیم از دست برود، اوضاع برای تیم بایرن مونیخ سخت می‌شود. این را می‌توان در بازی‌های گذشته مشاهده کرد؛ از جمله تساوی یک بر یک مقابل هوفنهایم. کوین وگت اجازه یافت تا از خط میانی عبور کند و توپ را به آندری کراماریچ برساند؛ او دیوید راوم را صاحب توپ کرد و در نهایت کریستوف بامگارتنر در دقیقه سی و دو تیم سباستین هوینس را یک بر صفر پیش انداخته بود.

در جریان پیروزی هفت بر یک مقابل سالزبورگ اتریش در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و هم‌چنین تساوی یک بر یک برابر بایر لورکوزن در چهارچوب مسابقات بوندسلیگا، تیم یولیان ناگلزمان در مقاطعی از زمان بازی در برابر ضد حملات حریفان آسیب‌پذیر به نظر می‌رسید.

مطابق با گفته‌های مارکوس بابل، ستاره سابق تیم ملی آلمان و پیشکسوت و کارشناس فعلی فوتبال این کشور، این مسأله به تعادل تیمی بازمی‌گردد که به طور خاص مربوط به نقش یاشوا کیمیش، مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ بازمی‌گردد. بابل چنین اضافه می‌کند: "یاشوا کیمیش یک بازیکن بسیار مهم است. اگر این ملی‌پوش مونیخی‌ها موقعیت خود را حفظ کند، آن‌ها پایدار هستند؛ اما اگر او فکر می‌کند که بازیکن پست 10 است، آن وقت تیم آن‌ها مشکل خواهند داشت."

ستاره سابق مانشافت و تیم‌هایی همانند ليورپول انگلیس و بروسیا دورتموند آلمان صحبت‌های خود را این چنین ادامه می‌دهد: "پست شش اهمیت زیادی دارد؛ شما باید در آن‌جا نظم داشته باشید و کیمیش برای این پست، خیلی هجومی است. یک بازیکن دفاعی‌تر می‌تواند کمک کند اما چنین بازیکنی فعلاً در ترکیب تیم غایب است."

9404