18 بر 1 / شهرداری سیرجان و تکرار یک نتیجه باور نکردنی در فوتبال بانوان

18 بر 1 / شهرداری سیرجان و تکرار یک نتیجه باور نکردنی در فوتبال بانوان

پایگاه خبری فوتبالی-مدافع عنوان قهرمانی فوتبال بانوان در هفته سیزدهم و در دیدار مقابل ملی پوشان شهرکرد یک نتیجه عجیب را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، امروز با برگزاری سه دیدار وارد هفته 13 خود شد و شهرداری سیرجان در ورزشگاه امام علی به مصاف ملی پوشان شهرکرد رفت.

تیم ملی پوشان تا به اینجای کار با 70 گل خورده و 1 امتیاز در قعرجدول یازده تیمی لیگ حضور داشت و مطمئن بود که روز سختی را مقابل نایب قهرمان آسیا پشت سر خواهد گذاشت.

برخلاف نظر خوش‌بین ترین هواداران سیرجانی، شاگردان مریم جهان‌نجاتی از دقیقه 3 کار گلزنی را آغاز کردند و تا در پایان این بازی یک نتیجه بی‌نظیر رقم بخورد.

سبزپوشان توانستند 18 بار دروازه مهمان خود را باز کنند و جشنواره‌ای از گل‌های متنوع به راه بیندازند. در مقابل هم مهمان توانست فقط یک گل را جبران کند.

البته تنها گل تیم ملی پوشان، به رکورد 540 دقیقه کلیین شیت عارفه سیدکاظمی پایان داد و به عنوان نخستین گل تاریخ فوتبال چهارمحال و بختیاری در فوتبال بانوان ثبت شد.

در این دیدار افسانه چترنور به تنهایی 8 بار برای شهرداری سیرجان گلزنی کرد. زهرا علیرازده (4)، فهیمه ارزانی(2)، فاطمه برازجانی(2) و سهیلا نظام آبادی و شبنم بهشت هرکدام یکبار در گل‌های سبزپوشان نقش داشتند.

1377