نتایج 3 دیدار امروز لیگ برتر فوتبال بانوان

نتایج 3 دیدار امروز لیگ برتر فوتبال بانوان

پایگاه خبری فوتبالی- در سه دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان یک نتیجه عجیب را رقم زد و صدرنشین باقی ماند.

به گزارش فوتبالی، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز شد و دو دیدار باقی مانده نیز فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.

زارع باتری سنندج1-همیاری آذربایجان غربی0/ فاطمه شبان و واریز 3 امتیاز دیگر به حساب دختران کرد

در تقابل باتری سازان با دختران ارومیه، این میزبان بود که توانست بازی را بهتر آغاز کند. هرچند که این دیدار در ورزشگاه چمن مصنوعی استقلال شهر سنندج برگزار شد، اما بازیکنان دو تیم به سرعت خود را با زمین وفق دادند و یک بازی زیبا به نمایش درآمد. شاگردان سنندجی فاطمه صادقی در این دیدار به مراتب بهتر از حریف بازی کردند اما توپ‌های آن‌ها وارد دروازه نمی‌شد. درحالی که این دیدار برای میزبان گره خورده بود و بازی دقایق پایانی‌اش را پشت سر می‌گذاشت، این فاطمه شبان بود که توانست در دقیقه 85 تفاوت‌ها را رقم بزند و با گلزنی، سه امتیاز دیگر به حساب زارع باتری واریز کند. نماینده کردستان با این پیروزی 22 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند. همیاری نیز با 7 امتیاز عنوان دهم جدول را از آن خود کرد.

شهرداری سیرجان18-ملی پوشان شهرکرد1/ امضای حکم سقوط به دست نایب قهرمان آسیا

همانند انتظار، سبزپوشان کار سختی مقابل تیم انتهای جدول نداشتند. شاگردان مریم جهان نجاتی از دقایق ابتدایی بازی حمله را در دستور کار قرار دادند و در پایان بازی با نتیجه عجیب 18 بر 1 پیروز میدان شدند. شهرداری سیرجان با این پیروزی پرگل توانست با 37 امتیاز و تفاضل گل 64+ جایگاه خود را در صدرجدول تثبیت کند. ملی پوشان شهرکرد نیز با این باخت 1 امتیازی و در قعرجدول یازده تیمه لیگ باقی ماند. نماینده چهارمحال و بختیاری تا کنون 88 گل خورده در کارنامه دارد و باید به نوعی از همین حالا این تیم را یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک فوتبال دانست.

کیان نیشابور0-پالایش گاز ایلام4/ پالایش، کیان را به چهار میخ کشید

دیدار حساس و 6 امتیازی تیم‌های هشتم و نهم جدول رده‌بندی با برتری پالایش گاز ایلام به پایان رسید. شاگردان ندا عزیزپور در این دیدار چهار بار دروازه کیان را باز و این تیم تازه لیگ برتری شده را در خانه متحمل یک شکست سنگین کردند. پالایش با این برد، 14 امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند. کیان نیشابور نیز با 9 امتیاز به جایگاه نهم جدول رده‌بندی تکیه زد.

شایان ذکر است که دو دیدار دیگر این هفته میان نماینده البرز-خاتون بم و ذوب آهن-ملوان فردا (جمعه 27 اسفند) برگزار خواهد شد.

1377