فروزان - مظاهری؛ به دور از هیاهوی دربی

فروزان - مظاهری؛ به دور از هیاهوی دربی

پایگاه خبری فوتبالی- گلرهای سابق استقلال به دور از هیاهوی دربی امروز برابر هم قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای مهم، حساس و جذاب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ بیست و یکم بدون شک تقابل گل گهر سیرجان با سپاهان اصفهان است که از جهات زیادی بازی مهمی است ولی به دلیل حساسیت‌های دربی تهران زیر سایه این بازی مهم قرار گرفته است.

سپاهان رتبه سوم جدول را در اختیار دارد و گل‌گهر هم به این جایگاه چشم طمع دارد و برای گرفتن سهمیه آسیایی قصد دارد به آن برسد.

یکی از نبردهای حساس این بازی را می‌توان رقابت گلرهای دو تیم دانست که چند وجه مشترک با هم دارند و سابقه حضور در تراکتور و استقلال از جمله آن است.

یکی دیگر از شباهت‌های فروزان و مظاهری علاقه آنها به ثبت رکوردهایی از قبلی کلین شیت است و هر دو در مقطعی تلاش خود را برای زدن رکورد تاریخ لیگ برتر به نام خود به کار گرفتند. فروزان دوبار در تراکتور تا آستانه رکورد زنی در کلین شیت پیش رفته و مظاهری هم یک بار در جمع سرخپوشان تبریزی شانه به شانه با پیام نیازمند رقابت کرد که در نهایت قافیه را به او باخت.

مظاهری نیم فصل به سپاهان پیوسته و از استقلال راهی این تیم شده و تا کنون عملکرد چشم نوازی نداشته است ولی در سوی دیگر میدان فروزان توانسته اطمینان خاطر امیر قلعه‌نویی در چهارچوب دروازه باشد. جایی که فصل گذشته تبدیل به پاشنه آشیل سیرجانی‌ها شده بود و گل های زیادی روی اشتباهات فردی دروازه‌بان‌های تیم به ثبت رسید ولی حالا شرایط مطمئنی در دروازه این تیم حاکم است.

فروزان  از 18 بازی که در آن در ترکیب گل گهر حضور داشته 9 کلین شیت به ثبت رسانده و فقط 11 گل دریافتی داشته که 4 گل آن از روی نقطه پنالتی بود و یک گل هم از پرسپولیس دریافت کردند که خطای هند بازیکن حریف بود و در مجموع عملکرد گلر گل گهر قابل قبول بوده است.

باید دید دو گلر که متخصص ثبت کلین شیت هستند برابر هم چه نتیجه ای رقم می‌زنند؟

۴۱۵۴