پیش‌بازی گالاتاسرای - بارسلونا؛ به‌دنبال جبران مجدد تساوی خانگی

پیش‌بازی گالاتاسرای - بارسلونا؛ به‌دنبال جبران مجدد تساوی خانگی

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا و گالاتاسرای از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به‌مصاف هم می‌روند و بارسلونا به‌دنبال تکرار نمایش مقتدرانه در زمین ناپولی ناپولی پس از یک تساوی خانگی است.

پایگاه خبری فوتبالی- گالاتاسرای امشب (پنجشنبه) در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان بارسلونا است و باتوجه به تساوی 0-0 دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ، همه‌چیز به نتیجه دیدار امشب بستگی دارد.

بلوگرانا اخیراً در فرم خوبی بوده و چهار بازی آخر خود در لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته‌است، اما ناکامی آن‌ها در گلزنی در دیدار خانگی مقابل حریف ترکیه‌ای کار را برای شاگردان ژاوی پیچیده کرده‌است.

انتظار می‌رود که میزبان همان بازیکنان دیدار رفت را در اختیار داشته باشد و تنها حضور رایان بابل، که در دیدار این هفته مقابل بشیکتاش زمین بازی را ترک کرد، در هاله‌ای از ابهام هست. گفتنی‌است که آردا توران نیز مانند دیدار رفت قادر به همراهی تیمش نیست.

برای بارسلونا، جرارد پیکه پس از آسیب‌دیدن مقابل اوساسونا حضورش قطعی نیست ممکن است مانند بازی اول مجددا شاهد زوج رونالد آرائوخو و اریک گارسیا باشیم، تا پیش از اِل‌کلاسیکو به این بازیکن 35 ساله فرصت ریکاوری بیشتری داده‌شود. 

بازی حساس روز یکشنبه در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو، ممکن است تمرکز ژاوی روی این دیدار را تحتالشعاع قرار دهد. اما با وجود دیدار حساس پیش‌رو مقابل رئال مادرید، ژاوی در دیدار امشب ترکیب نسبتا کاملی دراختیار دارد و برای تقابل مقابل گالاتاسرای آماده‌است.

این دیدار از ساعت 21:15 دقیقه امروز در ورزشگاه Nef Stadium شهر استانبول برگزار می‌شود. قضاوت این جدال حساس برعهده دنیله اورساتو خواهدبود.


 ترکیب احتمالی دو تیم:

ترکیب احتمالی گالاتاسرای: پینا؛ بوئی، مارکائو، نلسون، فن‌آنهولت؛ آنتالیالی، کوتلو،کیلینچ، فغولی، آکتورکوغلو؛ مصطفی محمد.

ترکیب احتمالی بارسلونا: تراِشتگن؛ دِست، آرائوخو، اریک گارسیا، آلبا؛ پِدری، بوسکتس، فرنکی دی‌یونگ؛ آداما ترائوره، اوبامیانگ، فران تورس.

9719