منچستریونایتد برای تقویت خط‌دفاع به مدافع دورتموند نیاز دارد

منچستریونایتد برای تقویت خط‌دفاع به مدافع دورتموند نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان سابق تاتنهام و تیم ملی انگلیس، اصرار دارد که شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاع خود باید به سراغ مدافع سوئیسی شاغل در بوندسلیگا بروند.

به گزارش فوتبالی، پُل رابینسون، دروازه‌بان انگلیسی سابق تاتنهام هاتسپر، از مدیران منچستریونایتد خواسته‌است که مانوئل آکانجی را به خدمت بگیرند. این ملی‌پوش سوئیسی با بروسیا دورتموند در فُرم فوق‌العاده‌ای قرار داشته و شایعات انتقالش به اولدترافورد به گوش می‌رسد.

رابینسون در گفتگو با Football Insider اشاره کرد، که رالف رانگنیک می تواند اطلاعات مناسبی درباره این مدافع 26 ساله داشته‌باشد.

دروازه‌بان سابق سه‌شیرها گفت: "رانگنیک به‌واسطه دوران حضورش در آلمان و تماس‌هایی که با کشورش دارد، اطلاعات زیادی در مورد بازیکنان شاغل در فوتبال آلمان دارد. شما گاها تعجب می‌کنید که او تا چه اندازه در مورد بازیکنان ورودی باشگاه در تابستان صحبت می‌کند. او چقدر روی انتخاب سرمربی جدید نقش خواهد داشت؟ چقدر روی بازیکنان جدیدی که قرار است جذب شوند نظر می‌دهد؟ این چیزی‌است که ما نمی‌دانیم."

بازیکن سال‌های نه‌چندان دور اسپرز افزود: "من فکر می‌کنم سرمربی جدید هرکسی که باشد، آن‌ها باید ارزیابی کنند که خواسته سرمربی تیم چه بازیکنی است. هرچند، بنظر من آکانجی یک مدافع میانی درجه‌یک است."

مانوئل آکانجی در این فصل، شرایط خوبی را با دورتموند پشت‌سر می‌گذارد و آن‌ها با پیروزی شب گذشته مقابل ماینتس اختلاف خود را با بایرن‌مونیخ رده‌دومی به 4 امتیاز کاهش دادند.

9719