صعود بی دردسر آبی‌های لندن به جمع 8 تیم برتر

صعود بی دردسر آبی‌های لندن به جمع 8 تیم برتر

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد در یک دیدار خارج از خانه مقابل لیل با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا جواز حضور در مرحله یک چهارم را کسب کند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های لیل و چلسی از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که چلسی در دیدار رفت در استادیوم استمفورد بریج با حساب دو بر صفر به پیروزی رسیده بود تا از شانس بسیار بالاتری برای صعود به مرحله بعدی برخوردار باشد. 

در نیمه اول لیل کمی هجومی‌تر از قهرمان سال گذشته بازی را آغاز کرد و در دقیقه 38 نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد تا بوراک ایلماز گل اول لیل را وارد دروازه ادوارد مندی کند. این گل باعث شد تا لیل کمی به صعود و بازگشت به بازی امیدوار شود، اما گل کریستین پولیسیچ در دقیقه 45+3 باعث شد تا دوباره چلسی با دو اختلاف پیش بیافتد. 

در نیمه دوم آبی‌های لندن سعی در کنترل بازی داشتند و در دقیقه 71 سزار آزپیلیکوئتا با گلی که زد، پرونده بازی را نیز بست تا در نهایت چلسی در حالی که این روزها با حواشی زیادی به خاطر رومن آبراموویچ دست و پنجه نرم می‌کنند، با نتیجه 2-1 و در مجموع 4-1 به پیروزی برسند. 

4416