3 ستاره بارسلونا مخالف بازگشت لیونل مسی

3 ستاره بارسلونا مخالف بازگشت لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - ال ناسیونال مدعی است مارک آندره ترشتگن، جرارد پیکه و ریکی پویچ مخالف بازگشت لیونل مسی به بارسلونا هستند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته بارسلونا به خاطر مشکلات مالی فراوان و قوانین لالیگا، نتوانست قرارداد لیونل مسی را تمدید کند و این فوق ستاره آرژانتینی بعد از سال‌ها افتخار آفرینی در لباس آبی اناری‌ها به صورت مجانی از این تیم جدا شد و به پاریسن ژرمن پیوست. اما اوضاع در پاریس اصلا بر وفق مراد مسی پیش نمی‌رود و آن‌ها هفته گذشته متحمل شکست بسیار سختی مقابل رئال مادرید شدند که باعث حذف زودهنگام آن‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد و همین موضوع باعث شد تا مسی در دیدار مقابل بوردو توسط هواداران هو شود. 

به نقل از ال ناسیونال، باتوجه به عملکرد ضعیف در پی‌اس‌جی، برخی از منابع خبر از بازگشت احتمالی او به بارسا می‌دهند، اما 3 بازیکن این تیم مخالف این موضوع هستند. 

اولین نفر ترشتگن دروازه‌بان آلمانی است که در گذشته نیز رابطه خوبی با مسی نداشت و تابستان گذشته تهدید کرده بود که در صورت ماندن این ستاره 34 ساله، او از نیوکمپ خواهد رفت. او حتی این مسئله را نیز با ژاوی درمیان گذشته است. ریکی پویچ پدیده جوان کاتالان‌ها نیز مخالف بازگشت مسی است، چون معتقد است که حضور او باعث جلوگیری از رشد بازیکنانی مثل آنسو فاتی خواهد شد و سومین نفر، دوست صمیمی سابقش، جرارد پیکه است که گفته می‌شود او به لاپورتا نصیحت کرده بود که اجازه خروج مسی را بدهد. 

4416