نشست سرپرست فدراسيون فوتبال و كادر فنى تيم ملى

نشست سرپرست فدراسيون فوتبال و كادر فنى تيم ملى

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست فدراسيون فوتبال عصر امروز در مركز ملى فوتبال با سرمربى اعضاى كادر فنى تيم ملى ديدار كرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال سيد ميرشاد ماجدى عصر امروز با حضور در مجموعه پك در مركز ملى فوتبال نشست مشتركى با دراگان اسكوچيچ سرمربى و اعضاى كادر فنى و اجرايى تيم ملى داشت.

ماجدى در اين ديدار بر آمادگى تمامى اركان فدراسيون فوتبال جهت حمايت و تقويت تيم ملى تاكيد كرد و در جريان آخرين برنامه هاى كادر فنى و اجرايى در آستانه ديدار با كره جنوبى و لبنان قرار گرفت.

سرپرست فدراسيون فوتبال اظهار داشت:با وجود همه محدوديت ها تمركز فدراسيون روى حمايت قاطع از تيم ملى است و تلاش بكنيم سفر به كره جنوبى و به طور كلى دو مسابقه باقيمانده در بهترين شرايط ممكن برگزار شود.

همچنين اسكوچيچ سرمربى تيم ملى ايران ضمن قدردانى از تلاش هاى سرپرست و هيات فدراسيون فوتبال نقطه نظرات خودش در خصوص نيازهاى تيم ملى در اين مقطع را بيان كرد.

سرمربى تيم ملى با ارائه گزارشى از روند اقدامات صورت گرفته و برنامه هاى پيش روى گفت:شرايط ويژه فدراسيون فوتبال را در اين مقطع درك مى كنيم و اميدواريم با آماده سازى مناسب بتوانيم در دو بازى پيش روى مقابل كره جنوبى و لبنان عملكرد مورد نظر را داشته باشيم. تلاش ما اين است كه از اين دو بازى به بهترين شكل استفاده كنيم. 

کادرفنی

کادرفنی

کادرفنی

کادرفنی

9719