امیدهای سایپا قهرمان فوتبال ایران شدند (عکس)

امیدهای سایپا قهرمان فوتبال ایران شدند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تیم امید سایپا در آخرین بازی خود به پیروزی رسید تا با شایستگی هرچه تمام‌تر، عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

به گزارش فوتبالی، تیم امید سایپا با پیروزی در هفته پایانی، بالاتر از پیکان و پرسپولیس جام قهرمانی را با هدایت مهدی کمیجانی بدست آورد.

تیم امید سایپا که با شکست در بازی قبلی، در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌ها به‌طور مشترک با پیکان صدرنشین بود، در هفته آخر و با تک گل یاسین هنرمند که در دقیقه 56 به ثمر رسید موفق به پیروزی شد تا در روزی که دیگر تیم خودروساز مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد، این نارنجی‌پوشان تهرانی باشند که جام قهرمانی امیدهای کشور را بالای سر می‌برند.

در پی کسب این عنوان که در ادامه موفقیت‌های سایپا در رده‌های پایه به‌دست آمد، ابوالفصل فراهانی، مدیرعامل جدید باشگاه نیز با انتشار متنی به‌شرح زیر ‌به آن واکنش نشان داده است.

«درخشش تیم فوتبال امیدهای سایپا در کسب مقام قهرمانی رقابت‌های تهران، موجب غرور، شادی و خرسندی همه کارکنان، کارمندان و خانواده بزرگ سایپا شد. این پیروزی برگ زرین دیگری است که جوانان برومند باشگاه سازنده سایپا در فوتبال تهران و ایران فراهم آوردند. صمیمانه این موفقیت ارزشمند را که حاصل  زحمات فراوان مدیریت آکادمی، مربیان توانمند، بازیکنان با تعصب و اعضای زحمتکش بوده را تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ موفقیت سلامتی و سربلندی این عزیزان را آرزومندم. در پایان یادآوری می‌شود باشگاه سایپا با اهداف عالی کماکان سیاست شناسایی، رشد جوانان مستعد این مرز و بوم و سازندگی را در پیش گرفته و خواهد گرفت.»

سایپا

سایپا

سایپا

9719