نسل جدید فوتبال زنان ایران، ایز لودینگ (عکس)

نسل جدید فوتبال زنان ایران، ایز لودینگ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال دختران زیر 18 سال ایران شب گذشته در دوشنبه‌ی تاجیکستان جشن قهرمانی خود در رقابت‌های کافا را برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در شب پایانی رقابت‌های کافا 2022 در رده‌ی سنی زیر 18 سال، دختران فوتبال ایران علی‌رغم شکست یک نیمه‌ای مقابل قرقیزستان توانستند در نیمه‌ی دوم کامبک بزنند و قهرمانی رقابت‌ها را با کسب 3 پیروزی در 3 مسابقه مقابل ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان به دست آورند.

ستاره‌ی بی‌چون و چرای این دوره از رقابت‌ها در تیم ایران، نگین زندی بود؛ پدیده‌ی 18 ساله‌ای که همراه تیم بزرگسالان در جام ملت‌ها حضور داشت و در تورنمنت کافا نیز در کسوت کاپیتان برای تیم دختران زیر 18 سال ایران به میدان رفت و توانست عنوان خانم گل رقابت‌ها را به دست آورد.

 به جز زندی، رکسانا معصومی که او هم سابقه بازی در تیم بزرگسالان زنان فوتبال ایران را دارد، شب گذشته عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت‌ها را کسب کرد تا در کنار قهرمانی، جوایز انفرادی را هم شاگردان مریم آزمون درو کنند.

نمایش دلپذیر دختران فوتبال ایران در دوشنبه‌ی تاجیکستان، نوید روزهای خوش در آینده‌ای نزدیک برای فوتبال ایران را می‌دهد و باید امیدوار بود که این نسل جدید بتوانند روزهای متفاوتی را برای فوتبال زنان ایران رقم بزنند.

 گفتنی است که بامداد امروز و بعد از کسب قهرمانی در رقابت‌های کافا 2022، دختران فوتبال ایران دوشنبه را به مقصد تهران ترک کردند تا به تیم‌های باشگاهی خود اضافه شوند و لیگ برتر را ادامه دهند.

۴۱۵۴