وایرال شدن تصویر پای زخمی هافبک اتلتیکومادرید؛ تلفات جنگ!

وایرال شدن تصویر پای زخمی هافبک اتلتیکومادرید؛ تلفات جنگ!

پایگاه خبری فوتبالی - هکتور هررا مهاجم مکزیکی اتلتیکو مادرید در حالی بازی مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد را به اتمام رساند که زخم های زیادی روی پاهایش به چشم می خوردند.

به گزارش فوتبالی، هافبک مکزیکی از جنگیدن با بازیکنان منچستریونایتد هراسی نداشت و همین مسئله باعث شد تا زخم های زیادی روی پایش ایجاد شود. تصویر زخم های روی پای هررا به شدت در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و این بازیکن که آخرین ماه هایش در اتلتیکو را سپری می کند، با تحسین هواداران به خاطر تعصب و جنگندگیش مواجه کرد.

هررا در پایان بازی گفت:" تیم فشار را تحمل کرد و منظم ظاهر شد و بدین ترتیب به مرحله بعدی صعود کردیم. در بازیها صحنه ها و برخوردهایی وجود دارد که باعث می شود تا ضربه بخوریم اما آخرین لگدی که به پای راستم خورد، یک برخورد عادی نبود. به نظرم خطای واضحی بود و باید کارت زرد داده می شد اما این چیزها در اتفاقات رخ می دهند و مشکلی نیست. باید جشن بگیریم و خوشحال باشیم و برای اتفاقات پیش رو آماده شویم. می دانستیم که بازی مشکلی در پیش است. شاید به اندازه بازی رفت کنترل توپ را نداشتیم اما می دانیم که می توانیم به حریفان ضربه بزنیم و سعی کردیم که از فرصت هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم و پیروز شویم."

4125