رونالدو و تکرار قصه ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا پس از جدایی از رئال مادرید

رونالدو و تکرار قصه ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا پس از جدایی از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی خود یعنی اولدترافورد به همراه کریستیانو رونالدو با نتیجه یک بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید شکست خورد و بدین ترتیب در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از دور این رقابت ها حذف شد و کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ که در بازی رفت به تساوی یک بر یک رسیده بودند، در ورزشگاه خانگی خود نتوانستند گلزنی کنند و با نتیجه یک بر صفر بازی را باختند تا کریستیانو رونالدو یک بار دیگر در مرحله یک هشتم نهایی حذف شود.

رونالدو از وقتی که از رئال مادرید جدا شده است، دیگر نتوانسته به مراحل بالای لیگ قهرمانان اروپا برسد و همواره در اوایل مراحل حذفی از دور رقابت ها کنار رفته است. رونالدو در فصل 2018/19 به همراه یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آژاکس حذف شد. در فصل 2019/20 در مرحله یک هشتم نهایی مقابل لیون از دور رقابت ها کنار رفت، در فصل 2020/21 این اتفاق مقابل پورتو برای رونالدو و یوونتوس رخ داد و آن ها در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند و اکنون در این فصل هم باز در مرحله یک هشتم نهایی منچستر یونایتد و رونالدو شکست خوردند و حذف شدند این بار مقابل اتلتیکو مادرید این اتفاق رخ داد.

1470