مهاجم پاریسن ژرمن گزینه لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح

مهاجم پاریسن ژرمن گزینه لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول به‌دنبال جذب آنخل دی‌ماریا، مهاجم پی‌اس‌جی، برای جایگزینی احتمالی محمد صلاح است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد این بازیکن مصری با قرمزها در سال 2023 به‌پایان می رسد و ظاهرا او آخرین پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کرده‌است. اگر آنها انتظارات دستمزد او را برآورده نکنند، نایب قهرمان جام ملت‌های آفریقا می‌تواند به‌دنبال ترک آنفیلد باشد. این امر یورگن کلوپ، سرمربی تیم را ناچار می‌کند تا جایگزینی برای ستاره خود پیدا کند.

به نقل از Fichajes، دیماریا یکی از چهار بازیکنی است که باشگاه انگلیسی برای جایگزینی محمد صلاح درنظر دارد. قرارداد بازیکن آرژانتینی با پاریسن ژرمن در تابستان به پایان می رسد و در صورت عدم تمدید قرارداد می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد باشگاه جدید خود را انتخاب کند. ملی‌پوش آرژانتینی در فصل 2015-2014 تجربه حضور در لیگ برتر را با پیراهن منچستریونایتد دارد.

این بازیکن آرژانتینی یکی از ارکان اصلی تیم رئال مادرید در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا سال 2014 بود. دی‌ماریا پس از یک‌فصل حضور در اولدترافورد، شیاطین سرخ را به مقصد لیگ 1 فرانسه ترک کرد. از زمان پیوستن به پاریسن ژرمن، او در 289 بازی موفق به ثبت 91 گل و 115 پاس‌گل شده‌است.

به نظر می رسد او در تابستان به‌دلیل کاهش دقایق حضور در ترکیب صدرنشینان لوشامپیونه به‌دنبال جدایی از باشگاه باشد. بر اساس این گزارش، اتلتیکو مادرید نیز علاقه مند به جذب رایگان این بازیکن آرژانتینی است.

9719