مصدومیت مدافع یوونتوس برای دیدارهای پلی‌آف جام جهانی

مصدومیت مدافع یوونتوس برای دیدارهای پلی‌آف جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن‌است لئوناردو بونوچی دیدار روز 24 مارس ایتالیا مقابل مقدونیه را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کوریره دلواسپورت، لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس ممکن است دیدار ایتالیا در پلی‌آف جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی را از دست بدهد.

این مدافع کهنه کار از ابتدای سال با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و چهار بازی در سال 2022 داشت. او با مشکلات عضلانی دست و پنجه نرم می کرد و برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال در دسترس نخواهد بود. فردا.

طبق گزارش  کوریره دلواسپورت، بونوچی همچنین دیدار یکشنبه سری‌آ مقابل سالرنیتانا را از دست خواهد داد و در خطر از دست دادن دیدار نیمه‌نهایی ایتالیا در مرحله پلی‌آف جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی در روز 24 مارس قرار دارد.

مدافع باتجربه بیانکونری ممکن است برای دیدار پایانی احتمالی، که مقابل برنده پرتغال و ترکیه برگزار خواهد شد، شرایط بازی را پیداکند. هم تیمی او جورجو کیه‌لینی امروز صبح در کونتیناسا (محل تمرین باشگاه یوونتوس) تمرین کرد و احتمالا برای دیدارهای پیش‌رو قابل‌استفاده خواهدبود.

فدریکو کیه‌زا، که به‌دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تا پایان فصل از میادین دور خواهدبود، دیگر غایب آتزوری در این رقابت‌هاست. تیم ملی پرتغال نیز روبن دیاز، مدافع منچسترسیتی را در اختیار نخواهد داشت. روبرتو مانچینی صبح جمعه لیست بازیکنان خود را برای دو بازی بعدی اعلام خواهد کرد.

9719