بهترین گلزن بارسلونا در مسیر جدایی

بهترین گلزن بارسلونا در مسیر جدایی

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دیپای مهاجم بارسلونا در تابستان آینده پس از فقط یک سال حضور در نیوکمپ در مسیر جدایی قرار خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به بارسلونا گزارش داده است که تیم کاتالان پیشنهاد مالی خوبی را از باشگاه تاتنهام برای خرید دیپای دریافت کرده است. با وجود آن که دیپای با ده گل بهترین گلزن بارسلونا در لالیگا است، اما حضور بازیکنانی نظیر فران تورس و اوبامیانگ باعث شده تا نقش وی کمرنگ شود. مدیران بارسلونا تصور می کنند که از فروش مهاجم هلندی می توانند برای خریدهای تابستانی خود درآمدزایی کنند.

بارسلونا مشکلات مالی زیادی دارد که برای  خرید بازیکنان جدید و پرداخت دستمزدشان مجبور هستند که برخی بازیکنانشان را بفروشند که دیپای یکی از بازیکنانی است که می تواند درآمد خوبی را نصیب بارسا کند. البته تا پایان فصل ممکن است اتفاقات زیادی رخ بدهد اما جدایی ممفیس در تابستان دور از انتظار نیست. 

بارسلونا به جز دیپای مهاجمان دیگری نظیر فران، آداما، اوبامیانگ، دمبله، لوک دی یونگ، بریتویت، فاتی و ... را در اختیار دارد و در تابستان بعدی نیز به دنبال یک خرید کهکشانی در خط حمله خواهد بود که نامهایی نظیر لواندوفسکی، صلاح، هالند و لوکاکو پیرامون کاتالان ها مطرح شده اند.

4125