تصویری که مهاجم رئال مادرید از پای مصدومش منتشر کرد

تصویری که مهاجم رئال مادرید از پای مصدومش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خشونت بازیکنان مایورکا در بازی دوشنبه شب مقابل رئال مادرید در لالیگا با جنجال های زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، رودریگو گوئس یکی از بازیکنانی بود که با مصدومیت از زمین خارج شد. در حقیقت رودریگو پس از تکل خشن راییو، بازیکن مایورکا نتوانست به بازی ادامه بدهد و لنگ لنگان و با کمک پزشکان از زمین خارج شد. راییو در ابتدا مدعی شده بود که برخوردش با رودریگو جدی نبوده است و کارت زرد گرفتنش را ناعادلانه دانسته بود اما بعد از بازبینی صحنه در رختکن نظرش را عوض کرد و در گفتگو با رسانه ها از این که باعث مصدومیت بازیکن برزیلی شده بود، عذرخواهی کرد.

رودریگو گوئس که به نظر می رسد از خشونت مایورکایی ها خوشحال نبود، در روز سه شنبه تصویری از پای مصدوم خود در بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرد و خطاب به هوادارانش نوشت:" صبح بخیر." ستاره برزیلی کمی بعد تصویری از لحظه خطای راییو روی خودش منتشر کرد تا به هوادارانش یاداوری کند که دلیل مصدومیتش چه بوده است.

البته گزارشات رسانه ها حاکی از آن است که بر خلاف پیش بینی های اولیه، مصدومیت رودریگو جدی نیست و این بازیکن احتمالا در روزهای آینده به تمرینات گروهی اضافه می شود تا خودش را برای ال کلاسیکوی یکشنبه آماده کند.

4125