پشت پرده برکناری سرپرست دپارتمان داوری

پشت پرده برکناری سرپرست دپارتمان داوری

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد اختلاف رضا سخندان با خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تنها دلیل برکناری سخندان از سرپرستی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال نبوده است.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که خبر برکناری سخندان در رسانه‌ها منتشر و عنوان شد که اختلاف او با خداداد افشاریان دلیل اصلی این قضیه بوده است منتهی آنطور که روزنامه ایران‌ورزشی نوشته، این برکناری، دلایل اقتصادی هم داشته است!

با توجه به اینکه محل زندگی سخندان در مشهد است، او در طول مدت سرپرستی در دپارتمان داوری و حضور در تهران با هزینه فدراسیون فوتبال در هتل اقامت داشت و هر هفته که برای سر زدن به خانواده‌اش به مشهد می‌رفت، هزینه بلیت رفت و برگشت او هم برعهده فدراسیون فوتبال بود. علاوه بر این، حضور در همایشها و نظارت‌های سخندان هم هزینه‌های مضاعفی بر دوش فدراسیون فوتبال می‌گذاشت. سخندان گرچه سرپرست بی‌حاشیه‌ای برای دپارتمان داوری به حساب می‌آید اما هزینه‌های او در مقایسه با گزینه‌های دیگری که می‌توانند در دپارتمان باشند، خیلی بیشتر است. 

این روزنامه در ادامه گزارشش مدعی شده که محاسبه هزینه‌های اقامت و سفر سخندان در سال گذشته نشان می‌دهد که 102 میلیون تومان خرج روی دست فدراسیون فوتبال گذاشته است.

1984