توهین نژادپرستانه به ستاره رئال مادرید: موز بیاور!

توهین نژادپرستانه به ستاره رئال مادرید: موز بیاور!

پایگاه خبری فوتبالی - نژادپرستی به یکی از معضلات غیرقابل حل فوتبال اروپا تبدیل شده است و تلاش ها برای کنترل شرایط برای مقامات فوتبال در اروپا ناکام بوده است.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی رئال مادرید که در این فصل بارها در استادیوم های مختلف به خاطر رنگ پوستش مورد تمسخر قرار گرفته، در بازی رئال مادرید و مایورکا در ورزشگاه سون مویکس هم به شدت اذیت شد. در حقیقت گروهی از هواداران مایورکا شعارهای نژادپرستانه و ناخوشایندی را سر دادند. برخی هواداران مایورکا وقتی وینیسیوس صاحب توپ می شد، صدای میمون در می آوردند و در تصاویر دیگری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، یک هوادار به وینیسیوس می گوید که "برو و برایمان موز بیاور!"

داور در گزارش خود به اتفاقات بازی رئال مادرید و مایورکا اشاره نکرده است و باید دید که کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا چه واکنشی به رفتار ناخوشایند هواداران مایورکا و توهین هایشان دارد.

البته وینیسیوس درون زمین نیز با حرکات خشن بازیکنان مایورکا مواجه شد و در نیمه اول مافئو تکل بسیار خشنی روی پایش زد که ممکن بود باعث مصدومیتش شود. کارشناسان داوری معتقد بودند که بازیکن مایورکا باید به علت تکل خشن خود اخراج شود اما تیم داوری چنین نظری نداشت.

4125