انصراف جنجالی بازیکن زنیت از حضور در تیم ملی روسیه

انصراف جنجالی بازیکن زنیت از حضور در تیم ملی روسیه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فوتبال روسیه هم تحت تاثیر حمله نظامی دولت این کشور به کشور اوکراین قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین بسیاری از بازیکنان و ورزشکاران اوکراینی از آرتم زیوبا انتقاد کرده بودند و سکوت مهاجم زنیت در مورد این اتفاق را زیر سوال برده بودند.

حالا به نظر می رسد که زیوبا در تصمیمی جنجالی و در اعتراض به حمله نظامی روسیه به اوکراین تصمیم گفته است که از لیست تیم ملی فوتبال این کشور انصراف بدهد و حاضر نشده که در تیم ملی فوتبال روسیه حضور پیدا کند. کارپین سرمربی تیم ملی روسیه در این باره توضیح داد:" در پایان تمرین پیش فصل زنیت با آرتم جلسه داشتیم. حضور در اردوی بعدی تیم ملی روسیه اجباری نیست اما آرتم با توجه به شرایط مشکل اوکراین و حضور بسیاری از اقوامش در این کشور، عذرخواهی کرد و خواستار آن شد تا به دلیل مسائل خانوادگی در لیست حضور نداشته باشد. یکشنبه تلفنی با آرتم صحبت کردم و گفت که انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی دارد اما حالا به خاطر شرایط مشکل اوکراین انصراف داده است. با او در تماس هستیم و عملکردش را در زنیت دنبال خواهیم کرد."

هر چند که زیوبا در شبکه های اجتماعی در مورد ماجرای حمله نظامی به اوکراین سکوت کرده بود اما انصرافش از حضور در لیست روسیه به اقدامی جنجال ساز تبدیل شده است.

4125