آزمون: شاگردانم لیاقت این قهرمانی را داشتند

آزمون: شاگردانم لیاقت این قهرمانی را داشتند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال گفت: تازه اول راه هستیم و برای موفقیت باید با برنامه ریزی گام برداریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت کافا گفت: این قهرمانی را به مردم عزیز کشورم تبریک می گویم. با اقتدار هر سه تیم حاضر در این مسابقات را شکست دادیم و قهرمان شدیم. تازه اول راه هستیم و برای موفقیت باید با برنامه ریزی گام برداریم تا در مسیر رشد و توسعه قرار گیریم.

وی در خصوص دیدار ایران و قرقیزستان ادامه داد: بازی سختی را داشتیم. بارش باران شرایط را برای هر دو تیم سخت کرده بود و در نیمه نخست با اشتباه یکی از بازیکنان، از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم.ملی پوشان در نیمه دوم با تمرکز و دقت بالاتری بازی کرند و در نهایت مسابقه را با نتیجه دو بر یک بردیم.

آزمون گفت: فشار زیادی روی بازیکنان بود، قدرت تیمی بالایی قرقیزها داشتند و از لحاظ فیزیکی بسیار قوی بودند اما توانستیم برآنها غلبه کنیم و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم. شاگردانم لیاقت این قهرمانی را داشتند و امیدوارم حمایتهای مسئولین همانند قبل از این تیم ادامه دار باشد تا در پیکارهای مهم پیش رو (قهرمانی آسیا) عملکرد بهتر و قابل قبولی داشته باشیم.

7474