خط و نشان کشیدن هافبک رئال مادرید برای بارسلونا پس برد مقابل مایورکا

خط و نشان کشیدن هافبک رئال مادرید برای بارسلونا پس برد مقابل مایورکا

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز هافبک اسپانیایی رئال مادرید اذعان کرد که آن‌ها از الان روی بازی ال‌کلاسیکو تمرکز کرده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب رئال مادرید و مایورکا از چهارچوب هفته بیست و هشتم لالیگا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت لوس بلانکوس با درخشش کریم بنزما و وینیسیوس جونیور به پیروزی مقتدرانه سه بر صفر دست پیدا کرد تا بیشترین آمادگی برای دیدار حساس مقابل بارسلونا در روز بیست و نهم فروردین حاضر شوند. 

به نقل از آ اس، وازکز که یکی از مهره‌های تاثیرگذار رئال مادرید در این فصل بوده، پس از برد سه گله مقابل مایورکا به خبرنگاران گفت: "مهم ترین موضوع این است که با پیروزی از زمین خارج شدیم. از بالاترین حد اعتماد به نفس برخورداریم. انگیزه بسیار زیادی داریم و در چند دیدار متوالی به پیروزی رسیده‌ایم. از شرایط حال حاضر خیلی لذت می‌بریم و امیدوارم به این روند خوب ادامه دهیم. باید ببینیم وضعیت بازیکنان مصدوم چگونه است، اما امیدوارم چیز خاصی نباشد."

"ال کلاسیکو؟ این بازی است که به آن چشم داریم. ال کلاسیکو مقابل هواداران‌مان همیشه خاص و زیباست. در چند روز آینده سخت تمرین خواهیم کرد تا بتوانیم در بهترین حالت آمادگی قرار داشته باشیم. قطعا برای پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت."

4416