دی‌کانیو: مسی آدم فضایی بی‌احساس است، رونالدو را ترجیح می‌دهم

دی‌کانیو: مسی آدم فضایی بی‌احساس است، رونالدو را ترجیح می‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد ضعیف لیونل مسی در پی اس جی در فصل جاری با انتقادهای زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، لئو نتوانسته در اولین فصلش در خارج از نیوکمپ عملکرد جالبی داشته باشد چرا که در لیگ فرانسه فقط دو گل زده و در حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان اروپا ، دو نمایش ضعیف را در مقابل رئال داشت تا طلسم گل نزدنش مقابل رئال چهار ساله شود. حالا پائولو دی کانیو مهاجم سابق فوتبال ایتالیا به مقایسه مسی و رونالدو پرداخت و گفت:" بازی پی اس جی و رئال تمام شد، مسی از زمین خارج شد، موهایش را خاراند و احساساتی از خود بروز نداد. به رونالدو نگاه کنید، او را مقابل سیتی روی سکو نشاندند اما به پرتغال رفت، برگشت و هت تریک کرد. بین این دو جدا از بحث استعداد، انسانی که به تنهایی با قلبش کار می کند را ترجیح می دهم تا یک آدم فضایی بی احساس."

دی کانیو معتقد است که مسی از پس چالش خروج از لیگ اسپانیا بر نیامده است:" مسی فقدان شخصیت خود را نشان داد، چیزی که در تیم ملی آرژانتین هم در موردش ابهام وجود داشت. هواداران حق دارند که او را هو کنند. او را خریدند تا رویایشان باشد و بعد از آن چیزهای متفاوتی را دیدند."

این مهاجم سابق از عملکرد نیمار هم انتقاد کرد و بیان کرد:" نتوانست در سطح استعداد خود ظاهر شود و یک ماه پیش گفت که دوست دارد به لیگ آمریکا برود تا سالی سه ماه استراحت کند. پس احترام کجا رفته است؟"

4125