نشست خبری رانگنیک و تلس پیش از بازی با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان

نشست خبری رانگنیک و تلس پیش از بازی با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برگشت مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک در نشست خبری پیش از ديدار برگشت منچستر یونایتد مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره اخبار تیم؟

"ما همه بازیکنان را برای این بازی در دسترس داریم. فقط کمی شک در مورد لوک شاو وجود دارد. او در تمرینات دیروز و امروز شرکت کرد اما برای حضورش در این بازی باید تصمیم‌گیری شود؛ ولی تلاش‌مان را می‌کنیم که برای بازی مقابل اتلتیکو حاضر شود. تست برونو فرناندز دیروز نیز منفی شد و به همین دلیل در تمرین امروز شرکت کرد."

در مورد رونالدو؟

"من در مورد ریکاوری او نگران نیستم زیرا او شخصی است که همواره به سلامتی جسمانی خود اهمیت می‌دهد و می‌داند چه کاری انجام دهد. ممکن است او بار دیگر یک هت‌تریک دیگر انجام دهد و ما فردا خواهیم دید که رخ می‌دهد یا خیر. هت‌تریک کردن برابر تیم‌های حریف اصلاً کار راحتی نیست ولی امیدواریم که بار دیگر فردا این اتفاق را مشاهده کنیم."

درباره رونالدو و شیوه بازی؟

"این فقط در مورد کریستیانو نیست و به کل تیم مربوط می‌شود؛ ما در نیمه اول در مادرید دیدیم که چه کاری را نباید انجام دهیم؛ چگونه نباید بازی کنیم و این یک موضوع بزرگ برای ما دیروز و امروز، قبل از بازی بود. قبل از بازی فردا ما باید بدانیم که چه چیزی لازم است و از نظر تاکتیکی نیاز است و بقیه در مورد انرژی است."

در مورد اهمیت لیگ قهرمانان اروپا؟

"بله ولی برای ما بیشتر مربوط به جاه‌طلبی ورزشیمان است. ما بسیار جاه‌طلب هستیم. ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم و نشان بدهیم که ما می‌توانیم با بهترین تیم‌های اروپا رقابت کنیم و به خاطر همین ما سعی خواهیم کرد که بازی فردا را ببریم."

در مورد لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد و چگونگی کسب سهمیه؟

"مهم نیست که چگونه ما سهمیه را برای فصل آینده کسب خواهیم کرد. سؤال این‌جاست که چه چیز واقعی‌تر است. فردا بازی لیگ قهرمانان است و ما سعی خواهیم کرد که هر چیز را که احتمالاً می‌توانیم، برای بردن بازی فردا انجام دهیم تا در جمع هشت تیم باقی مانده باشیم. حتی اگر ما بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان در لیگ هم به دست بیاوریم. تیم‌های خوبی در مسابقات هستند. در سه هفته ما باید در لیگ با لسترسیتی در خانه بازی کنیم و سعی خواهیم کرد که بازی‌های آینده لیگ را ببریم. ما کاملاً آگاه هستیم که نباید دیگر امتیاز از دست بدهیم. آرسنال در فرم بسیار خوبی قرار دارد. آن‌ها دیروز نیز بازی خود را بردند. ما نیاز داریم که مراقب خود باشیم و بازی‌های خود در لیگ را ببریم. فردا یک مسابقه دیگر است و همگی برای بازی لیگ قهرمانان هیجان زده‌اند.

در مورد اتلتیکو؟

"این‌که گل اول را دریافت نکنیم برای ما بسیار مهم است خصوصاً در برابر تیمی مانند اتلتیکو که اهمیتی به مالکیت توپ حریف نمی‌دهد. آن‌ها در چند بازی قبل کمتر از پنجاه درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته‌اند. ما از این تهدید آگاه هستیم و نمی‌خواهیم تا جایی که امکان دارد گلی دریافت کنیم اما به ثمر رساندن گل اول بسیار مهم خواهد بود."

درباره‌ واران؟

"او برای ما بسیار مهم است اما با ویکتور لیندلوف ما یک سری بازی‌ها را برده‌ایم و خوب بازی کرده‌ایم و چند بازی کلین شیت کرده‌ایم. در حال حاضر ما نیاز داریم به بازیکنان سطح بالا در پست دفاع مرکزی و این کار ساده‌ای برای من نخواهد بود که این تصمیم را برای فردا بگیرم. وقتی که ویکتور برای بازی با تاتنهام آمد او خوب بازی کرد. همان‌طور که گفتم، خوب است که واران را دوباره آماده ببینیم. ما به او توجه داریم و او نیز مراقب خود است که خیلی زود دوباره بازی نکند. حال به نظر می‌آید 

که او دوباره برای تمرینات عادی آماده است."

همچنین الکس تلس نیز در این نشست خبری در مورد بازی با اتلتیکو گفت: "بازی فردا برای این روندی که در لیگ قهرمانان داریم بسیار مهم است. وقتی در این رقابت‌ها بازی می‌کنیم، همیشه رؤیای این را داریم که تا جایی که ممکن است پیش برویم. ما می‌خواهیم برنده شویم و در یک‌هشتم نهایی قرار بگیریم. ما باید فردا خوب بازی کنیم و برای آن آماده‌ایم."

تلس درباره لوک شاو نیز گفت: "من احترام زیادی برای لوک قائلم، نه فقط برای او بلکه برای همه بازیکنان این تیم. من گذشته شاو را در منچستر یونایتد می‌دانم، من از روز اول به این‌جا آمدم تا کمک کنم. سال اولم در این‌جا برایم ساده نبود. اما امسال من احساس خیلی بهتری دارم؛ من به سختی کار می‌کنم. بازیکنی هستم که برای کمک کردن آمده است. سرمربی تصمیمات را می‌گیرد؛ او بازیکنی را انتخاب می‌کند که بهترین بازی را انجام می‌دهد. من احترام بسیار زیادی برای سرمربی قائلم و ما در زمین واقعاً خوب شده‌ایم."

9404