واکنش مدافع پی‌اس‌جی به هو شدن مسی و نیمار

واکنش مدافع پی‌اس‌جی به هو شدن مسی و نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - پرسنل کیمپمپه مدافع فرانسوی پاریسن ژرمن به هو شدن دو فوق ستاره این تیم، لیونل مسی و نیمار توسط هواداران واکنش نشان داد و اذعان کرد که دلیل خشم و ناراحتی آن‌ها را درک می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه پاریسن ژرمن پس از شکستی دردناک مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، در لیگ فرانسه به مصاف بوردو رفت و توانست با حساب سه بر صفر به پیروزی برسد. در حین این دیدار، هواداران پی‌اس‌جی برای نشان دادن عصبانیت خود از بازیکنان و اعضای کادرفنی به هو کردن مسی و نیمار پرداختند، اما در این بین کاری به کیلیان امباپه نداشتند و حتی او را تشویق نیز کردند! 

به نقل از ESPN، کیمپمپه که نمایش ضعیفی در قلب دفاع پاریس در مقابل لوس بلانکوس داشت، راجع به سوت‌های هواداران گفت: "نمی‌توانستیم سوت‌های هواداران را نشنویم! با اینکه روی بازی و عملکردمان تمرکز کرده بودیم، اما صدای عصبانیت هواداران به گوش می‌رسید. ما ناامیدی آن‌ها را درک می‌کنیم و می‌دانیم که چه قدر ناراحت هستند."

"ما حرفه‌ای هستیم و در این لحظات باید سرمان را بالا بگیریم و به مسیر خود ادامه دهیم تا به قهرمانی لیگ فرانسه برسیم. همه ما مقصریم و نباید تقصیرات را گردن کسی انداخت."

4416