زلاتان، دلیل اصلی خداحافظی نکردن اسطوره یوونتوس از فوتبال

زلاتان، دلیل اصلی خداحافظی نکردن اسطوره یوونتوس از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - درخشش زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان در سن 40 سالگی باعث شده تا جورجیو کیلینی 37 ساله به فوتبال بازی کردن ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، بدون شک جورجیو کیلینی مدافع باتجربه آتزوری و یوونتوس یکی از پرافتخارترین و باثبات ترین مدافعان در دهه اخیر بوده و او توانست به همراه لئوناردو بونوچی، زوج خط حمله قدرتمندی در ایتالیا تشکیل دهد تا این تیم پس از مدت‌ها به قهرمانی در تورنمنت یورو 2020 برسد. با این حال بسیاری از اهالی فوتبال احتمال می‌دهند که کیلینی به زودی از فوتبال خداحافظی کند، اما او چنین تصمیمی ندارد. 

به نقل از مارکا، کیلینی در مصاحبه‌ای با نشریه تایمز راجع به زمان خداحافظی‌اش گفت: "شاید باید با زلاتان تماس بگیرم و سپس باهم یک روز را انتخاب کنیم. از زمان‌های بسیار گذشته زلاتان بزرگ‌ترین و بهترین دشمن من بوده. به نظرم باید باهم بازنشسته شویم. هم دوره بودن با بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای زلاتان بدشانسی بزرگی بود، چون بدون وجود این دو، ابراهیموویچ بدون شک چند توپ طلا برنده می‌شد." 

زلاتان در دو فصل اخیر مصدومیت‌های زیادی را تجربه کرده، اما توانسته از پس تمامی آن‌ها بربیاید و همیشه برای میلان در لحظات حساس مثمرثمر واقع شده. در حال حاضر روسونری با شصت و سه امتیاز در صدر جدول قرار دارد. 

4416