پدیده گلزن خط حمله اتریشی‌ها مورد توجه ٧ تیم مطرح اروپایی

پدیده گلزن خط حمله اتریشی‌ها مورد توجه ٧ تیم مطرح اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف آلمانی و اروپایی، گفته می‌شود که نوآ اوکافور علاقه‌مندان و مشتریان بسیار زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب‌سایت آلمانی اشپورت آینس، مدیران و مسئولان باشگاه سالزبورگ اتریش با ماتیاس یایسله، روزهای نسبتا خوبی را پشت سر می‌گذارند و بسیاری از بازیکنان این تیم اتریشی مورد توجه و علاقه باشگاه‌های بزرگ، متمول، پرافتخار و سرشناس اروپایی قرار گرفته‌اند.

طبق این گزارش از وبسایت اشپورت آینس آلمان، دو باشگاه جدید به نوآ اوکافور، مهاجم تیم ملی فوتبال سوئیس و ستاره خط حمله باشگاه اتریشی سالزبورگ علاقه نشان داده‌اند و حالا این مهاجم ملی‌پوش سوئیسی، علاقه‌مندان و مشتریان بسیار زیادی پیدا کرده است.

با این حساب، باشگاه‌هایی همانند هرتابرلین، بروسیا دورتموند، لایپزیش و بایر لورکوزن از بوندسلیگای آلمان خواهان جذب و به اختیار تیم خود درآوردن این مهاجم بیست و یک ساله و گلزن ملی‌پوش هستند و باشگاه‌های دیگری از قبیل نیوکاسل یونایتد انگلستان، سویا از اسپانیا و اینترمیلان از ایتالیا این مهاجم ملی‌پوش سوئیسی را زیر نظر قرار داده‌اند.

قرارداد نوآ اوکافور سوئیسی با مقامات باشگاه اتریشی سالزبورگ تا سال ۲۰۲۴ میلادی اعتبار خواهد داشت و این مهاجم گلزن و چارچوب‌شناس نیز می‌خواهد که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو از این تیم اتریشی جدا شود.

به نظر می‌رسد که پروژه جذب و به خدمت تیم خود درآوردن نوآ اوکافور برای باشگاه‌های اروپایی مبلغی معادل با رقم حدودی بیست الی بیست و پنج میلیون یورو هزینه در بر داشته باشد.

نوآ اوکافور، مهاجم ملی‌پوش و گلزن بیست و یک ساله سوئیسی در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی از باشگاه بازل در کشور خودش سوئیس خارج و راهی اتریش و باشگاه سالزبورگ در این کشور شد؛ ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که اتریشی‌ها دو سال پیش برای به خدمت گرفتن این مهاجم جوان سوئیسی، مبلغی معادل با رقم یازده میلیون یورو هزینه و پرداخت کردند.

9404