خبر ویژه/ فردوسی‌پور به زودی سکوتش درباره اتفاقات نود و گزارش نکردنش را می‌شکند!

خبر ویژه/ فردوسی‌پور به زودی سکوتش درباره اتفاقات نود و گزارش نکردنش را می‌شکند!

پایگاه خبری فوتبالی- مجری و تهیه کننده برنامه تعطیل‌شده نود، کماکان علاقه‌ای به صحبت درباره مسائلی که به اجرا و گزارشگری و برنامه نود مربوط می‌شود، ندارد.

به گزارش فوتبالی، حدود سه سال از پخش آخرین قسمت برنامه نود می‌گذرد. رسانه‌ها دلیل تعطیل شدن این برنامه را از دید خودشان تحلیل می‌کنند اما هیچگاه نه فردوسی پور و نه مدیران فعلی شبکه سه درباره این ماجرا صحبتی نکرده اند. در هر حال چیزی که مشخص است این است که برنامه نود با دستور مدیریت فعلی شبکه سه تعطیل شده و سه سال از این تعطیلی گذشته است. فردوسی پور اما برنامه فوتبال ۱۲۰ را دارد و می گویند با تعرفه خوبی در شبکه ورزش این برنامه روی آنتن می رود. جدا از آن صدای فردوسی پور روی مستندهای ورزشی هم شنیده می شود اما او همچنان در شبکه های سه و ورزش گزارش نمی کند.

در واقع تعطیلی برنامه نود مصادف شد با پایان گزارشگری عادل فردوسی‌پور در تلویزیون و طی این سالها تنها گزارشی که با صدای او پخش شده مربوط به فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان هیوندای کره در قطر بود که عادل، آن مسابقه را برای صفحه فارسی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش کرد.

اگر چه در این چند وقت بارها و بارها شایعه و صحبت از بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه به عنوان گزارشگر و حتی پخش مجدد برنامه نود پس از تغییر رییس سازمان هم مطرح شده اما تا امروز که چنین اتفاقی رخ نداده و حتی تغییر رئیس سازمان صدا و سیما هم تاثیری در این ماجرا نداشته است.

در چنین شرایطی، امروز اظهارنظری از عادل فردوسی‌پور در سایتهای خبری مطرح شد مبنی بر آنکه او در سه سال گذشته سختی‌های زیادی کشیده و خیلی اذیت شده منتهی ترجیح می‌دهد به سکوتش ادامه دهد و ببیند در آینده چه خواهد شد.

فردوسی‌پور که بر خلاف برخی همکارانش ترجیح داده در ایران بماند و مهاجرت نکند، ساعاتی پیش و در حاشیه اکران مستند سمفونی یک حمید – که درباره حمید علیدوستی است – در پاسخ به سوال گزارشگر فوتبالی درباره گزارشگری گفت:" اجازه دهید تا چند وقت دیگر به سکوتم ادامه بدهم و بعد مفصل صحبت خواهم کرد."

این صحبتهای عادل این معنی را می‌دهد که طاقت او کم کم طاق شده و به زودی شاهد شکسته شدن سکوت معنادار او درباره اتفاقات برنامه نود و گزارش نکردنش خواهیم بود.

1984