حمله دوباره سرمربی سابق بارسلونا به لاپورتا

حمله دوباره سرمربی سابق بارسلونا به لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی سابق بارسلونا فاش کرد او در زمانی که همراه با بازیکنان در هواپیما نشسته بود، خبر اخراجش را شنید. 

به گزارش فوتبالی، در آگوست 2020 رونالد کومان از سرمربیگری تیم ملی هلند کنار کشید تا به بارسلونا بپیوندد و این تیم را بعد از شکست تحقیر آمیز 8-2 مقابل بایرن مونیخ بازسازی کند. اما او نتوانست در مدت زمان حضورش انتظارات را برآورده کند و در اواسط این فصل از سمتش اخراج شد تا ژاوی هرناندز هدایت کاتالان‌ها را دست بگیرد. 

به نقل از سایت گل، کومان در فصل اولش موفق به فتح کوپا دل ری شد و حتی توانست در کورس قهرمانی لالیگا قرار بگیرد، اما در این فصل آن قدر بد کار کرد که آبی اناری‌ها خیلی زود از رقابت بر سر قهرمانی در لالیگا ناامید شدند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز اصلا نمایش خوبی نداشتند. او در مصاحبه‌ای با یک برنامه تلویزیونی هلندی راجع به طرز اخراجش از بارسا گفت: "نحوه‌ای که لاپورتا مرا اخراج کرد؟ چیزی که من را اذیت می‌کند این است که در آن زمان بازیکنان پشت سر من نشسته بودند و با این حال باید کنار لاپورتا می‌نشستم. او همیشه ادعا می‌کرد که اسطوره بارسلونا هستم، ولی طرز دیگری با من برخورد می‌کرد."

4416