روایت دیگری از ماجرای مبهم خروج مسی از بارسلونا از زبان دستیار رونالد کومان

روایت دیگری از ماجرای مبهم خروج مسی از بارسلونا از زبان دستیار رونالد کومان

پایگاه خبری فوتبالی - هنریک لارسن، بازیکن سابق آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون و دستیار هلندی سابق رونالد کومان در زمان هدایت بارسلونا، در مورد اخراج رونالد کومان از نیوکمپ و شرایط تیم در آن زمان با رسانه‌ها صحبت کرده و از برخی مسائل ناگفته پرده برداشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، هنریک لارسن، بازیکن پیشین بارسلونا و هم‌چنین دستیار و عضو کادر فنی رونالد کومان هلندی در زمان حضور در این باشگاه و هدایت آبی و اناری پوشان این شهر در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها در ارتباط با موضوع اخراج رونالد کومان از این باشگاه کاتالانی چنین گفت: "کومان لایق رفتاری که بارسلونا با او انجام داد، نبود. آن هم بعد از آن همه کاری که برای این تیم انجام دادیم. بعد از پاک‌سازی تیم، رونالد باید ادامه می‌داد تا همه چیز ممکن می‌شد. او سزاوار این رفتار نبود."

دستیار رونالد کومان هم‌چنین در خصوص موضوع خروج لیونل مسی از تیم بارسلونا نیز ضمن ارائه توضیحاتی، ابعاد جدیدی از این ماجرا را برملا کرد و گفت: "رفتن مسی روی ما و کل تیم تأثیر گذاشت. روزهایی بود که نمی‌دانستیم ادامه می‌دهیم یا نه. در آن صورت با رهبری بسیار بهتر از آن‌چه که لاپورتا عمل کرد، می‌شد از اتفاقات جلوگیری کرد."

هنریک لارسن در پایان صحبت‌های خود در مورد تأثیر رونالد کومان روی بارسلونا و بازیکنان این تیم نیز چنین گفت: "بازیکنان زیادی بودند که ما آن‌ها را به تیم اصلی رساندیم. پدری، گاوی، نیکو و... بازیکنان بزرگ بارسلونا در آینده خواهند بود. رونالد کومان با بازیکنان جوان کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. او به بارسلونا پایه و اساس خوبی داد تا نسبت به آن و بر روی آن پایه‌ها بازسازی و بنا شود."

9404