واکنش ستاره آلمانی چلسی به وضعیت خاص این باشگاه طی روزهای اخیر

واکنش ستاره آلمانی چلسی به وضعیت خاص این باشگاه طی روزهای اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر ملی‌پوش و آلمانی شیرهای لندن بعد از کسب پیروزی شب گذشته تیمش مقابل نیوکاسل نسبت به شرایط خاص روزهای اخیر آبی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی و شبکه اسکای اسپورتس، کای هاورتز، هافبک - مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط حمله باشگاه چلسی انگلستان بعد از ديدار شب گذشته تیمش مقابل نیوکاسل که با برتری آبی‌ها همراه بود، با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد. کای هاورتز در این مصاحبه نسبت به وضعیت روزهای اخیر باشگاه لندنی نیز واکنش نشان داد و گفت: "شرایط سختی را می‌گذرانیم اما از این که هر روز در این باشگاه تمرین می‌کنیم و کاری که عاشقش هستیم را انجام می‌دهیم، قدردان و سپاسگزاریم. این شرایط نه فقط برای ما بازیکنان بلکه برای همه هواداران نیز دشوار بوده است. دادن روحیه و انرژی به همه آن‌ها ما را خوشحال می‌کند."

ستاره ملی‌پوش مانشافت و آبی‌های لندنی در واکنش به برخورد سخت و خشونت‌آميزی که بین او و یکی از بازیکنان نیوکاسل در بازی شب گذشته اتفاق افتاد نیز چنین گفت: "در مورد کارت قرمز احتمالی باید بگویم که برای روی هوا پریدن، نیاز به دست‌هایمان داریم. وقتی بازیکن حریف یک سر و گردن از من بلندتر است، پس جنگیدن برای توپ کمی دشوار می‌شود. من از او عذرخواهی می‌کنم زیرا از ناحیه سر مصدوم شد اما به هیچ عنوان به عمد این کار را انجام ندادم."

کای هاورتز درباره پیروزی مقابل نیوکاسل اضافه کرد: "این احساس شگفت‌انگیزی است که در دقایق پایانی گل پیروزی را به ثمر برسانی. بازی آسانی نبود. نیوکاسل برای ما مشکلات زیادی ایجاد کرد. آن‌ها مدافعان خوبی دارند که مدام سعی می‌کردند در کارهای ما دخالت کنند و قوانین را زیر پا بگذارند، بنابراین انجام هر کاری در حمله سخت بود. نیوکاسل با تساوی خوشحال می‌شد. آن‌ها در موقعیت‌های خاصی بازی می‌کردند و این باعث ناراحتی ما شد. ما به یکدیگر گفتیم که باید نگرش مثبت داشته باشیم و سعی کنیم فوتبال خود را بازی کنیم. در نهایت توانستیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. همه از لحظه آخر لذت بردند. این حس خوبی برای بازیکنان و هواداران بود."

9404