خبرنگار گاردین: هر کس می‌گوید مسی در پاریس شاد است، دروغگوست!/ ستاره آرژانتینی به دنبال بازیابی خود در پاریس

خبرنگار گاردین: هر کس می‌گوید مسی در پاریس شاد است، دروغگوست!/ ستاره آرژانتینی به دنبال بازیابی خود در پاریس

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اروپایی و فرانسوی، فوق ستاره آرژانتینی سابق کاتالان‌ها و بازیکن کنونی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعد از عملکرد ضعیف خود در این تیم پایتخت‌نشین فرانسوی که در این اواخر حتی منجر به هو کردن‌ها و سوت‌ زدن‌های به نشانه اعتراض هواداران پاریسی هم شده است، می‌خواهد در رقابت‌های فصل آینده خود را نجات دهد.

این اتفاقات در شرایطی است که شایعاتی مبنی بر خروج لیونل مسی از این تیم شهر پاریس نیز شنیده می‌شد؛ اما فوق ستاره آرژانتینی سابق باشگاه بارسلونا، مسابقات فصل بعد را هم در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه توپ خواهد زد. همه این‌ها در شرايطی است که شنیده می‌شود نیمار جونیور، مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل و ستاره خط حمله باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه هم فصل آینده را در تیم شهر پاریس ماندگار است.

از طرف دیگر، رومن مولینا، خبرنگار نشریه گاردین انگلستان در اظهار نظر اخیر خود اذعان دارد که هر کسی می‌گوید که لیونل مسی از حضور در پاریس و تیم این شهر خوشحال است، در حال گفتن یک دروغ بزرگ است."

بعد از اتفاقات روز گذشته در ورزشگاه پارک‌ده‌پرنس و هو شدن لیونل مسی و نیمار توسط هواداران و تماشاچیان پاریسی، گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده این دو ستاره محبوب فوتبال جهان شدت گرفت و حتی صحبت از ترک پاری‌سن‌ژرمن توسط این دو ستاره برزیلی و آرژانتینی یا حداقل یکی از آن‌ها نیز به میان آمده بود. اما باید منتظر ماند و دید که در مسابقات آینده پاریسی‌ها، واکنش و رفتار هواداران نسبت به ستاره‌های تیم‌شان چگونه خواهد بود.

9404