نگرانی میلان بابت مصدومیت‌های متعدد سانچز به عنوان گزینه خرید روسونری

نگرانی میلان بابت مصدومیت‌های متعدد سانچز به عنوان گزینه خرید روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات ایتالیایی، به نظر می‌رسد که رناتو سانچز پرتغالی که هدف نقل و انتقالاتی روسونری می‌باشد، بار دیگر دچار آسیب دیدگی عضلانی شده و همین موضوع باعث نگرانی مدیران میلانی گشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، رناتو سانچز شب گذشته در جریان دیدار لیل برابر سنت اتین از ناحیه عضلانی مصدوم و مجبور به ترک زمین مسابقه شد. این هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه لیل فرانسه با توجه به مصدومیت عضلانی که گریبانگیرش شد دست کم چندین هفته به دور از میادین خواهد بود.

مصدومیت رناتو سانچز از این بابت برای میلان نگران کننده است که او در طول فصل جاری سه مرتبه از ناحیه عضلانی آسیب دیده است و او سابقه مصدومیت زیادی دارد.

نخستین مصدومیت او در ماه جولای او را هفت روز از میادین دور کرد و سپس او در ماه آگوست و در نهایت نوامبر نیز با مصدومیتی دیگر روبرو شد و به همین دلیل است که رناتو سانچز در این فصل از رقابت‌های لیگ فرانسه تنها هفده مرتبه به میدان رفته است.

این ستاره پرتغالی از مدت‌ها قبل مد نظر مقامات میلانی جهت انتقال به سن سیرو قرار داشت اما روند مصدومیت‌های سریالی این بازیکن، تردیدها درباره انجام این انتقال را افزایش داده است.

9404