مهاجری: مدیران فعلی از گذشته فوتبال عبرت بگیرند

مهاجری: مدیران فعلی از گذشته فوتبال عبرت بگیرند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق تیم فوتبال شهرخودرو خراسان معتقد است که در اتفاقات رخ داده برای این تیم، هم مسئولان استانی مقصر هستند و هم مدیران باشگاه.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمدرضا مهاجری یکی از سرمربیان شاغل در لیگ بیست و یکم بود که حضوری کوتاه‌مدت در شهرخودرو خراسان داشت و بعد از 1 هفته حضور روی تیم فوتبال شهرخودرو و هدایت این تیم مقابل آلومینیوم اراک، از سمتش کنار رفت و جای خود را به اکبر میثاقیان داد.

مهاجری که این روزها در استراحت به سر می‌برد و مشغول به کار فوتبالی نیست، این روزها در مشهد پیگیر مسابقات مختلف است؛ در ادامه گفتگوی انجام شده با او را می‌خوانید:

دخالت در امور فنی را تایید میکنم

ابتدای فصل مشکلات زیادی سر راه پدیده یا همان شهرخودرو بود که من به آن آگاه بودم، اما وقتی آمدم 2 بحث مطرح کردم؛ مهم‌ترینش اینکه در بحث فنی با اختیار تام بیایم و از پتانسیل فنی فوتبال خراسان استفاده کنم. منتهی هرچه بیشتر پیش رفتیم دیدیم این ماجرا کمتر محقق می‌شود و دخالت‌هایی در امور فنی صورت می‌گیرد. با تمام این‌ها در هفته اول با 12 بازیکن در پست‌های غیرتخصصی توانستیم یک تساوی ارزشمند کسب کنیم.

همه می‌دانستیم از چه وقتی قراردادها قابل ثبت نیست

قرارداد بچه‌ها بسته شده بود و همه می‌دانستیم به دلیل شکایت کوزین از چه روزی پنجره بسته می‌شود، اما بازهم کسی برای ثبت قراردادها کاری انجام نداد. همین ماجرا باعث یک سری اختلافات شد و جلساتی با هیأت‌مدیره داشتیم که سرانجام باعث جدایی شد. این اختلافات را مسئولین رده بالای استان می‌دیدند، اما کاری نکردند، در صورتی که می‌توانستند اگر برایشان مهم بود مثل سالیان قبل که پدیده را دست گرفتند، امسال هم نمی‌گذاشتند مدیران این تیم هر کاری دوست دارند انجام دهند.

فوتبال مشهد قربانی شد

خیلی باید چشمان‌مان را روی واقعیات فوتبالی ببندیم که تصور کنیم نماینده مشهد در لیگ برتر می‌ماند. البته با پیروزی مقبل فجر شهید سپاسی اندکی شرایط بهتر شد ولی واقعیت این است که دور سخت بازی‌ها از را رسیده و این مساله موجب تردید در بقای تیم می‌شود. باید قبول کنیم فوتبال استان تحقیر شد و متاسفانه به هیچ‌کس هم برنخورد. این تیم ضربه خورد؛ از مدیریت از داوری و از بحث‌های ساختاری و نداشتن مدیریت ثابت اگر خدای نکرده به دسته یک سقوط کند، بازگشتش بسیار کار سختی خواهد بود و مشهد به این زودی‌ها نماینده‌ای در لیگ برتر نخواهد داشت. فوتبال مشهد واقعا قربانی بی کفایتی مدیران شد و به مردم مشهد ظلم شد.

فدراسیون در بحث مدیریت کم‌لطفی کرد

ضعف بنیادی داریم، یک VAR ساده را نتوانستیم هنوز راه‌اندازی کنیم. وقتی فوتبال‌های روز دنیا را می‌بینم می‌فهمم واقعا مدیریت فدراسیون به فوتبال کم‌لطفی کرده است. آقای عزیزی‌خادم نتوانست از فرصتش استفاده کند و هیأت‌رییسه از اختیاراتش استفاده کرد. بازهم جای شکر دارد که در یک بخش این قدر انسجام وجود دارد. امیدوارم آقای ماجدی که از خانواده فوتبال است از این موقعیت استفاده کند و فوتبال را به روزهای خوبش برگرداند.

کیفیت لیگ پایین آمده است

وقتی آنقدر چمن مناسب نداریم که نساجی در تهران تمرین و در مشهد بازی می‌کند و چمن حافظیه داد همه را در آورده و خود فجر بیشترین لطمه را خورده یعنی خیلی اوضاع خرابی داریم. زمین‌های بازی عیار لیگ را پایین کشیده و این خیلی برای فوتبال ما در آستانه جام‌جهانی بد است. کاش تیم جدید فدراسیون با عبرت از اتفاقات گذشته بتواند شرایط بهتری برای فوتبال فراهم کند.

7474