واکنش فران تورس به درخشش دمبله و دبل خود در بازی با اوساسونا

واکنش فران تورس به درخشش دمبله و دبل خود در بازی با اوساسونا

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم ملی‌پوش و اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در پایان دیدار شب گذشته تیمش مقابل اوساسونا با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، فران تورس بعد از کسب پیروزی بارسلونا مقابل اوساسونا در دیدار شب گذشته که با دبل این مهاجم ملی‌پوش اسپانیایی کاتالان‌ها همراه بود، با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد. تورس در این مصاحبه در رابطه با شرایط خودش و تیمش در این مسابقه گفت: "برای پیروزی بسیار خوشحالم. وقتی شانس گلزنی داشته باشید، بالاخره گل‌ها از راه خواهند رسید. وقتی حریف را شکست دادید، آن‌ها جلوتر آمده و فرصت بیشتری به شما می‌دهند. بازی قبلی، ما بازی خوبی انجام ندادیم و این پاسخ برای ما و تیم‌مان مهم بود. ما از خودمان انتقاد می‌کنیم."

گلزن اسپانیایی سابق منچستر سیتی در خصوص درخشش وینگر ملی‌پوش فرانسوی بارسلونا در این دیدار گفت: "همگی کیفیت عثمان دمبله را می‌دانیم؛ ما درخشش او را در بازی‌های زیادی دیده‌ایم. سطحی که او نشان می‌دهد، ما را شگفت‌زده نمی‌کند؛ چون می‌دانیم چه کارهایی از او بر می‌آید."

فران تورس در ادامه صحبت‌های خود در ارتباط با دیدار برگشت مقابل گالاتاسرای و هم‌چنین ال‌کلاسیکوی پیش رو گفت: "می‌دانیم که ال‌کلاسیکو به زودی از راه خواهد رسید؛ اما قبل از آن هنوز بازی روز پنجشنبه مانده است. باید در ترکیه برنده شویم و بعد از آن، به ال‌کلاسیکو فکر خواهیم کرد. گالاتاسرای در سطحی عالی بازی می‌کند ولی ما هم عالی هستیم."

9404