واکنش جالب باشگاه آرژانتینی به هو شدن مسی توسط پاریسی‌ها: وقت ترک آن‌جاست!

واکنش جالب باشگاه آرژانتینی به هو شدن مسی توسط پاریسی‌ها: وقت ترک آن‌جاست!

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال اتفاقات عجیب ورزشگاه پارک‌ده‌پرنس شهر پاریس در مسابقه روز گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل بوردو و 'هو' شدن فوق ستاره آرژانتینی توسط هواداران و تماشاگران پاریسی، باشگاه نیولزاولدبویز آرژانتین نسبت به این ماجراها واکنش نشان داده و خطاب به کاپیتان محبوب آلبی سلسته اعلام کردند که 'وقت آن رسیده که سیرک را ترک کنی'.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی و آمریکای جنوبی، هواداران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در اتفاقی عجیب و کمتر دیده شده، در جریان مسابقه روز گذشته تیم خود مقابل بوردو در استادیوم خانگی خود در پايتخت فرانسه نیمار، لیونل مسی، اشرف حکیمی و برخی دیگر از ستاره‌های این باشگاه پاریسی را 'هو' کردند که این مسأله توجه بسیاری از رسانه‌های اروپا و حتی جهان را به خود جلب کرده است.

به دنبال بروز این حواشی و اتفاقات در استادیوم پارک‌ده‌پرنس شهر پاریس، واکنش‌های گوناگونی از نقاط مختلف جهان شکل گرفته است. در این میان، باشگاه نیولزاولدبویز از تیم‌های حاضر در سوپرلیگ کشور آرژانتین که لیونل مسی فوتبال خود را در کودکی از این باشگاه آغاز کرده، نسبت به حرکات طرفداران و تماشاگران پاریسی در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داده و با انتشار توئیتی با این مضمون و مفهوم خطاب به فوق ستاره آرژانتینی سابق تیم خود و کاپیتان محبوب آلبی سلسته چنین پیغامی ارسال کرده است:

"وقت آن رسیده که این سیرک را ترک کنی و به جشن اضافه شوی. در پارک منتظر تو هستیم لئو؛ نیمار را هم با خودت بیاور. چرا که او هم عاشق جشن گرفتن است."

9404