هشدار دی‌مارتزیو به سران یوونتوس در موضوع تمدید قرارداد با دیبالا

هشدار دی‌مارتزیو به سران یوونتوس در موضوع تمدید قرارداد با دیبالا

پایگاه خبری فوتبالی - در اتفاقی عجیب و غیر قابل پیش‌بینی، جلسه مذاکرات بر سر تمدید قرارداد مقامات بیانکونری با نماینده ستاره آرژانتینی از سوی باشگاه لغو شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معتبر شبکه اسکای اسپورت و کارشناس حوزه نقل و انتقالات اروپا، این روزنامه‌نگار و کارشناس خبره پس از به تعویق افتادن جلسه بین پائولو دیبالا و بانوی پیر، به مقامات یوونتوس درباره آینده پائولو دیبالا در تورین هشدار داد.

بانوی پیر دیدار با عوامل پائولو دیبالا را که قرار بود روز پنجشنبه گذشته برگزار شود، باز هم به تعویق انداخت. جانلوکا دی مارتزیو، کارشناس حوزه نقل و انتقالات اروپا مدعی است که دلیل تعویق یوونتوس هنوز به طور کامل مشخص نیست؛ اما توضیحی به عنوان دلیل احتمالی برای این تصمیم باشگاه ارائه می‌دهد.

یک دلیل می‌تواند فشار روی یوونتوس و بازیکن قبل از ملاقات باشد. هواداران انتظار دارند که مهاجم قرارداد جدیدی امضا کند. اما دو طرف تا رسیدن به توافق فاصله زیادی دارند؛ به خصوص پس از این که بانوی پیر تصمیم گرفت پیشنهاد خود را برای این مهاجم تغییر دهد.

پائولو دیبالا در پایان سال 2021 با بیانکونری توافق کرده بود که قراردادی 10 میلیون یورویی در سال امضا کند اما این پیشنهاد دیگر روی میز مذاکرات نیست. بانوی پیر همچنین در حال ارزیابی این است که باشگاه چقدر می‌تواند به دیبالا و سایر بازیکنان با قرارداد در حال اتمام پیشنهاد دهد؛ نفراتی مانند خوان کوادرادو، فدریکو برناردسکی، ماتیا دی شیلیو، کارلو پینسولیو و ماتیا پرین.

با این حال، جانلوکا دی مارتزیو هشدار داد که دیبالا اکنون می‌تواند تصمیم بگیرد در آینده نزدیک با باشگاه‌های دیگر به مذاکره بنشیند، زیرا مذاکرات با یوونتوس پیشرفت نمی‌کند. اولویت او ماندن در تورین است، اما رفتار باشگاه می‌تواند او را متقاعد کند که به پیشنهادات دیگر اروپایی همانند اینتر، تاتنهام و بارسلونا که علاقه‌مند به جذب این بازیکن هستند، گوش دهد.

9404