عصبانیت و گلایه‌های اینزاگی در واکنش به تقسیم امتیازات در جدال اینتر و تورینو

عصبانیت و گلایه‌های اینزاگی در واکنش به تقسیم امتیازات در جدال اینتر و تورینو

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از تساوی شب گذشته تیمش مقابل تورینو شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی در نشست خبری بعد از ديدار شب گذشته اینتر برابر تورینو که با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که مهم‌ترین بخش‌های سخنان او را در ادامه می‌خوانید:

"نیمه اول بهتر از تورینو بودیم. من از رویکرد تیم راضی نیستم. ما باید بیشتر تلاش کنیم تا اسکودتو را ببریم. بازی ما باید متفاوت باشد. در نیمه دوم خیلی خوب بودیم و می‌توانستیم در بیست و پنج دقیقه اول کار را تمام کنیم و برنده شویم."

"آیا وضعیت محبوبیت من در نیم فصل کم شده؟ ما می‌دانیم از کجا شروع کردیم. پیش‌بینی‌ها را زیر پا گذاشتیم و به آن افتخار می‌کنیم."

"بازگشت دربی دلامادونینا؟ تأثیری بر عملکرد ما نداشت؛ ممکن است اثراتی وجود داشته باشد. خستگی زیاد به دلیل بازی مقابل ليورپول هم وجود داشت. ما در بدترین لحظه انرژی و بازیکنان خود را از دست دادیم؛ بازی زیادی انجام دادیم. حالا باید این 10 فینال را به اضافه بازی دربی در کوپا ایتالیا انجام دهیم. این بازی با تورینو را در تقویم مشخص کرده بودیم؛ بعد از لیورپول آمد. حالا ما انرژی و بازیکنان را بازیابی می‌کنیم."

"پشیمانی بزرگ برای بازی با لیورپول باقی ماند؛ زیرا با دیدن نمایش آن‌ها، می‌توانستیم صعود کنیم و اکنون در مورد موضوع دیگری صحبت کنیم. من اصلاً پشیمان نیستم که سانچز دیر به بازی آمد یا چرا زودتر تعویض نشد؛ صحبت در پایان کارها و اتفاقات معمولا راحت‌تر است."

"متوسط امتیازات را پایین آورده‌ایم اما نگرانی‌ای وجود ندارد. حالا می‌توانیم بیشتر و بهتر تمرین کنیم؛ باید از قدرت خود نهایت استفاده را ببریم. باید این نتایج را آنالیز کنیم. ممکن است تمرینات بدنی زیادی وجود داشته باشد و همین‌طور خستگی مفرط ذهنی. اما ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم."

9404