ده نکته از نساجی - سپاهان/ برای ساکت همه چی آرومه!

ده نکته از نساجی - سپاهان/ برای ساکت همه چی آرومه!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان با نتیجه سه بر یک نساجی مازندران را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، ده نکته را پیرامون این بازی مرور می کنیم.

یک: محرم با قرار دادن مهدی زاده جلوی ۴ مدافع اصلی خودش به وضوح در سیستم بازی سپاهان تغییر ایجاد کرده بود و با دادن توپ و فضا به حریف به دنبال رفع ضعف اصلی تیمش در ساختار دفاعی و ایجاد موقعیت های متعدد در ضد حمله ها بود. مسئله ای که محرم در کنفرانس مطبوعاتی هم به آن  اشاره کرد.

دو: تیم دوست داشتنی نساجی، روان و جذاب فوتبال بازی می کند اما دو نقطه ضعف بزرگ دارد. یکی کند بودن برخی بازیکنان پا به سن گذاشت اش و البته بی خیالی در زدن ضربات آخر، یکی دیگر هم نوسان علیرضا حقیقی در درون دروازه این تیم.

سه: ساکت الهامی در کنفرانس قبل از بازی گفت سپاهان و نساجی بهترین بازی های لیگ را انجام می دهند و مطمئنا شاهد بازی خوبی خواهیم بود، به غیر از ٢٠ دقیقه اول که داور با رد شدن پشه از کنار بازیکنان  هم سوت می زد در ادامه شاهد بازی جذاب و تماشاگر پسندی بودیم. آقا ساکت بیست دقیقه در پیش بینی اش اشتباه کرد اما هفتاد دقیقه درست گفت!

چهار: بالهای چپ و راست سپاهان یعنی نورافکن و اسماعیلی فر باز هم گلزنی کردند و موثر بودند تا نشان دهند چه نقش مهمی در سپاهان دارند.

پنج: عجب گل پلی استیشنی زد غلامعلی بیگی! از لحظه ضربه اش به توپ مشخص بود توپ دارد کجا می رود اما قدرت و سرعت توپ آنقدر زیاد بود که رشید فرصت نکرد یک پا بوکس ساده برود، مظاهری یکی دو سیو عالی هم داشت اما نتوانست کلین شیت کند.

شش: سجاد شهباززاده این فصل هر موقع مهاجم نوک بوده عالی کار کرده است. از گل بسیار زیبا و پاس گلش که بگذریم در اکثر درگیری ها هم شرکت کرد و چند توپ گیری عالی داشت.

هفت: در زمان تعویض سروش رفیعی، فتاحی رفت به استقبالش، خدادادی زیر کتش را گرفت، محرم نوازشش کرد، فردین یک بغل و ماچ مهمانش کرد، آخر هم تدارکات برایش قاقالی لی برد که یک موقع ناراحت نباشد از تعویضش! به خدا رونالدینیو هم وقتی تعویض می شد به اندازه فوتبالیست های ایرانی ادا نداشت!

هشت: یک جای دنیا را نام ببرید که سه تیم لیگش در یک شهر دیگر ساکن باشند و تمرین کنند و فقط برای بازی به شهر خودشان بروند. تازه یکی از تیمها حتی بازیهایش هم در شهر خودش نباشد. حیفِ نساجی!

نه: دقیقه ٨٩ وقتی سپاهان تحت فشار بود صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد، اما ناگهان تصویر رفت روی زمین چمن مسجد سلیمان بدون اینکه قرار باشه بازی پرسپولیس از شبکه ورزش پخش شود. بعد هم رفت روی تبلیغ و دقیقه ٩۴ تصویر برگشت. هر هفته باید بگیم چه خبره در شبکه ورزش و سه؟

ده: آقا ساکت الهامی، سرمربی باجنبه ای است. یک شوخی هم در نکته آخر با او بکنیم. چه نکته ای از این عجیب تر که ساکت الهامی مثل دو سه هفته گذشته همچنان کنار زمین آرام است. چه ببرد، چه ببازد و چه مساوی کند و در کنفرانس بعد بازی هم از داور راضی! به نظرم بازی بعد باید برای تست دوپینگ به اتاق افسر پزشکی برود!

پیمان خنافری/ پایگاه خبری فوتبالی

4242